کد مطلب: 45917
 
رکود در کشور از بین نرفته است/ عده ای به دنبال شرطی سازی اقصاد کشور با تحریم ها هستند/ بهبود وضعیت اقتصادی برای مردم ملموس نیست
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه رکود در کشور از بین نرفته است، گفت: بهبود شرایط اقتصادی آنگونه که رئیس جمهور بیان می کند برای مردم کشور ملموس نیست.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵
 
به گزارش زاهدانه، سید باقر حسینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی عصرهامون به اشاره به سخنان روز گذشته رئیس جمهور در خصوص کاهش تورم و بهبود شرایط اقتصادی کشور بیان داشت: بهبود شرایط اقتصادی آنگونه که رئیس جمهور بیان می کند برای مردم کشور ملموس نیست و مردم نه تنها ثبات قیمت ها را لمس نکرده اند بلکه در این مدت شاهد افزایش قیمت برخی از کالاهای اساسی نیز بوده اند.
حسینی با تاکید بر اینکه برخی از دولتمردان به دنبال شرطی سازی اقصاد کشور با تحریم ها هستند، بیان داشت: عده ای به دنبال گره زدن مشکلات اقتصادی کشور به تحریم ها هستند نباید به انتظارات اقتصادی مردم دامن زد در حالی که کلید رشد اقتصادی کشور در دست خودمان است.
وی افزود: برخی از صاحب نظران اقتصادی همسو با دولت نیز تاکید می کنند که توافق احتمالی قرار نیست تحول چشمگیری در اقتصاد کشور به وجود آورد تنها 20 تا 30 درصد مشکلات اقتصاد مربوط به تحریم است، کلید خروج از رکود اقتصاد کشور در دست خودمان است راهبرد اصلی کشور اقتصاد مقاومتی است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به بخش دیگر صحبت های رئیس جمهور در خصوص رشد فضای کسب و کار کشور اشاره کرد و گفت: این سخنان برای جوانان جویای کار حکم مسکن دارد، فضای کسب و کار در سیستان و بلوچستان نه نتها بهبود نداشته است بلکه نسبت به سالهای گذشته نیز بدتر هم شده است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark