کد مطلب: 45043
 
به عنوان متولی امر امنیت در کشور اقدامات لازم را انجام می‌دهیم
وزیر اطلاعات گفت: زمانی که تعاملات سازنده میان دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها فراهم شود، تعاملات سازنده را برای برقراری روابط دوجانبه با کشورهای منطقه فراهم می‌کنم.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
به عنوان متولی امر امنیت در کشور اقدامات لازم را انجام می‌دهیم
 

به گزارش زاهدانه،"حجت‌الاسلام و المسلمین محمود علوی" وزیر اطلاعات در حاشیه اجلاس اقتصاد مقاومتی که صبح امروز در محل وزارت کشور با حضور سفرا، استانداران و نمایندگی‌های اتاق‌های بازرگانی در کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به حمدالله در جمهوری اسلامی ایران در بین اعضای دولت و دستگاه‌های اجرایی انسجام و هم‌افزایی کم‌سابقه‌ای وجود دارد که وقتی اراده دولتمردان با یکدیگر گره می‌خورد،‌ می‌تواند یک محصول کارا و هوشمندی را برای کشور و نظام فراهم کند.

وی افزود: شاهد هستیم وزارت کشور به عنوان متولی اداره امور کلان داخلی کشور، وزارت امور خارجه به عنوان متولی دیپلماسی کشور و وزارت اقتصاد، دارایی و صنایع و معادن و اتاق بازرگانی به عنوان نماینده اراده بخش خصوصی در کشور مطرح هستند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: این وزارتخانه نیز به عنوان متولی امر امنیت در کشور اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علوی تأکید کرد: زمانی که تعاملات سازنده میان دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌های مختلف فراهم می‌شود و تعاملات سازنده را برای برقراری روابط دوجانبه با کشورهای منطقه فراهم می‌کند، ما می‌توانیم به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنیم.

وی افزود: ما می‌توانیم با برگزاری این اجلاس و با حضور سفرای کشورهای خارجی در منطقه نقش مؤثری را در این راستا داشته باشیم.

وزیر اطلاعات افزود: برگزاری این جلسات به این معناست که دولت جمهوری اسلامی در اراده جمعی‌اش بر آن است که بستر لازم را برای ایجاد یک فضای اقتصادی فراهم کند که این امر با ایجاد امنیت پایدار سبب ایجاد اقتصادی شکوفا و آرامش در بین مردم می‌شود.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark