کد مطلب: 63043
 
آغاز فرایند انتخابات در زاهدان
آغازین لحظات صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور فرایند رأی‌گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در زاهدان شروع شد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۶
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، از آغازین لحظات صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور فرایند رأی‌گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور اقشار مختلف مردم در مرکز سیستان و بلوچستان، زاهدان آغاز شد.

در نخستین ساعات صبح مردم فهیم زاهدان در محل شعب اخذ رأی حضور پیدا کردند تا بار دیگر به جهانیان این را اثبات کنند که همیشه در صحنه حضور دارند و پشتیبان ولایت‌فقیه و جمهوری اسلامی ایران هستند.

بزرگان، ریش‌سفیدان، معتمدین، سران طوایف و خانواده معظم شهدا، جوانان، زنان، سالمندان حتی کودکان خردسال نیز در این انتخابات سرنوشت‌ساز حضور یافتند تا با انتخابی اصلح در رفع مشکلات و بهبود اوضاع به‌نوبهٔ خود سهیم باشند.


حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی ملت است
محمد نارویی یکی از ریش‌سفیدان زاهدانی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بددلی مستکبران و دخالت‌کنندگان نگه دارد.

وی تصریح کرد: اعلام دستاوردهای نظام به مردم از سوی رسانه‌ها منجر به امید آفرینی شده که در افزایش انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات مؤثر است و صداوسیما می‌تواند در شیوه انتخاب برای مردم روشنگری کند، صداوسیما به‌عنوان یک رسانه ملی باید نقش اساسی خود را ایفا کند و باید شاخصه‌های کاندیداهای اصلح با نگاه علمی برای مردم تبیین شود.

زهرا شهرکی بانوی زاهدانی که به همراه فرزندان خود پای صندوق‌های رأی حاضر شده بود خاطرنشان کرد: مردم باید با حضور در پای صندوق‌های رأی نمایندگانی برای خود انتخاب کنند تا در چهار سال پیش رو پیگیر امورات آنان باشند. مردم با مشارکت در انتخابات می‌توانند خدمتگزار واقعی خود را انتخاب کنند.

وی گفت: انتخابات می‌تواند برای کشور و ملت ما یک وسیله مصونیت و یک نمودار اقتدار باشد و ملت و نظام اجرایی کشور را در مقابله با چالش‌های گوناگون جهانی، از گذشته مستحکم‌تر کند و به کوری چشم دشمنان انقلاب در طول سال‌های متمادی، همهٔ انتخابات سروقت انجام‌گرفته؛ نه تعطیل شده، نه یک روز عقب‌افتاده؛ مردم در پای صندوق‌ها حاضر شدند و رأی دادند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark