کد مطلب: 62945
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان:
بیش از ۵۰۰ نفر جهت دریافت وام اشتغال‌زایی به بانک‌ها معرفی شدند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: در جلسه کمسیون اشتغال که با حضور اعضا و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد فعالیت‌های اجرایی حوزه اشتغال این استان تشریح شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۹
 
محمد ناظری در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: بیش از ۵۰۰ نفر از جامعه هدف برای اشتغال‌زایی از محل اعتبارات تبصره ۱۸ به بانک‌ها معرفی شده‌اند و تبدیل وضعیت جامعه هدف در ادارات استان بیش از ۹۰ درصد انجام شده است و مابقی در حال بررسی و انجام است.

وی ادامه داد: پنج اردوی یک‌روزه، هشت گردهمایی توجیهی و بازدید میدانی از ۶۵ طرح خوداشتغالی در سطح استان جهت آشنایی و ترغیب جامعه هدف برای طرح‌های خوداشتغالی انجام شده است.

 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصریح کرد: در حوزه اشتغال و کارآفرینی بیش از ۳۸۰ نفر افراد بیکار واجدالشرایط در سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری مورد استخدام دولتی و همچنین ۱۲۰ نفر از محل تسهیلات اشتغال جذب و اشتغال به کار شده‌اند.

وی در پایان گفت: مشاوره شغلی فنی و تخصصی ۳۵۰ نفر از جامعه هدف را توسط مشاورین انجام شده است و از جامعه هدف که گواهینامه‌های فنی حرفه‌ای دارند و فاقد بیمه‌پردازشی هستند درخواست می‌شود تا به ادارات بنیاد شهید شهرستان‌ها برای دریافت وام خوداشتغالی مراجعه کنند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark