کد مطلب: 47726
 
سردار نقدی:
دوران پس از برجام، دوران مبارزه نهایی ملت ایران برای سقوط استکبار آمریکا است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین: آمریکا همان آمریکای جنایتکار است، همان شیطان است، ادعای دوستی و دراز کردن دست برای صلح دروغ است، اگر کسی صادق است و این ادعای دروغ را باور کرده، همین 24 مورد فوق و حتی یکی از اینها کافی است که به یقین برسد آمریکا کماکان جنایتکار، خائن و وحشی است مگر اینکه کسی صادق نباشد و حقوق بگیر آمریکا برای بزک کردن چهره او باشد که این خود به خواب زدگان را به صد نهیب نمی شود بیدار کرد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۶
 
به گزارش زاهدانه به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، عصر امروز سردار سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با بسیجیانی از سراسر کشور که در تالار گفتگوی شباب (شبکه اطلاع رسانی بسیج) حاضر بودند در پاسخ به این سؤال «با آمریکا چه باید کرد؟ معامله، مذاکره، مبارزه، مصافحه یا ....؟؟ کدام یک به نفع دنیا و آخرت ملت ایران خواهد بود؟» که از سوی مخاطبین طرح شد، با طرح 24 مورد از جنایت های آمریکا پاسخ دادند.

متن کامل پاسخ که به عنوان جمع بندی این جلسه ارائه شد، در ادامه خواهد آمد:



با آمریکا چه باید کرد؟ معامله، مذاکره، مبارزه، مصافحه یا ....؟؟ کدام یک به نفع دنیا و آخرت ملت ایران خواهد بود؟


جواب امام خمینی رحمه الله علیه روشن است :


ما تا آخر ایستاده‌ایم و با آمریکا روابط ایجاد نخواهیم کرد، مگر این‌که آدم بشود و از ظلم کردن دست بردارد و از آن‌طرف دنیا نیاید در لبنان و نخواهد دستش را به‌طرف خلیج‌فارس دراز کند. مادامی‌که آمریکا این‌طور است و آفریقای جنوبی آن‌طور عمل می‌کند و اسرائیل هست، ما با آن‌ها نمی‌توانیم زندگی بکنیم.
6/8/63


جواب مقام معظم رهبری هم روشن است :


مذاکره با آمریکا ممنوع است .


همچنین مقام معظم رهبری فرمودند :


اگر امریکا آدم شود، ما با او رابطه هم برقرار می‏کنیم؛ یعنی اگر از خوی استکباری دست بردارد؛ مانند یک‌طرف برابر، و نخواهد اهداف خودش را در داخل ایران تعقیب کند، در آن صورت او هم مثل بقیه دولت‌ها خواهد بود. اما واقعیت این نیست؛ واقعیت غیرازاین است. آن‌ها هنوز خوابِ دوران سلطه زمان پهلوی را می‏بینند؛ به فکر بازگشتن همان دوره و سلطه هستند. آن‌ها با یک نظامی که مستقل است و می‏خواهد سیاست خودش را داشته باشد، حرف خودش را بزند، از دین خودش، از عقاید خودش، از فرهنگ خودش الهام بگیرد، با همه وجود مخالف‌اند؛ گرچه امروز به‏صراحت این را نمی‏گویند، اما در گوشه و کنارِ حرف‌هایشان هست.
27/12/80


چون برای افراد ضعیف الایمان شاید حرف ولایت حجت نباشد باید استدلالهایی عوام پسندانه تر مطرح کنیم . آنها می گویند جنایات آمریکا مربوط به گذشته است و امروز آمریکا عوض شده و دست دوستی به سوی ما دراز کرده است ما هم باید همان طور که اسلام دستور داده اگر دشمن طلب صلح کرد و رفتار صلح آمیز داشت با او باید صلح کنیم در مقابل این ادعا لازم است به این سوال پاسخ دهیم که آیا آمریکا واقعا طالب صلح است و تصمیم گرفته در رفتار خود با ما تجدیدنظر کند یا نه ؟ اگر برای ما احراز شد که ماهیت آمریکا عوض شده و واقعا همانطور که در ادعاها و بیانیه ها می گوید طالب صلح است ما هم به طرفداران صلح با آمریکا می پیوندیم اما اگر برای آنها روشن شد که آمریکا در صلح طلبی خود دروغگوست و کماکان با همه قوا در حال جنگ با ماست آنهایی که دم از صلح با آمریکا می زنند اگر خون ایرانی در رگ های خودشان دارند باید لباس مبارزه با آمریکا را به تن کنند.


آیا آمریکا آدم شده است، آیا واقعا طالب صلح با ملت ایران است، آیا دشمنی ها فقط مربوط به گذشته است و امروز شرایط آمریکا فرق کرده است؟؟؟


با بررسی کارنامه امروز آمریکا و توجه به اقداماتی که به‌صورت علنی علیه امنیت و استقلال ملت ایران انجام می‌دهد، می‌توان پاسخ روشنی به این سؤال داد:


1. حمایت و هدایت گروهک منافقین؛ منافقین درگذشته مرتکب جنایت‌های بسیاری علیه ملت ایران شدند و همچنان از هر فرصتی برای جنایت استفاده می‌کنند. امروز نیز این گروه تروریستی خواهان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است. آمریکا حامی اصلی این گروهک تروریستی است. اگر هدایت و حمایت آمریکا نباشد منافقین یک گروهک متفرق و پراکنده در بیش از 20 کشور جهان خواهند بود؛ درحالی‌که امروز آمریکا تنها مانع اخراج آن‌ها از عراق است با وجود راهپیمایی های دهها هزار نفره مردم عراق که خواهان اخراج منافقین از کشورشان شده اند با وجود مصوبه مجلس عراق در مورد لزوم اخراج منافقین از عراق ، با وجود مصوبه دولت عراق و بیانیه های مکرر مبنی بر اخراج منافقین از عراق ، تنها و تنها این آمریکاست که از منافقین حمایت می کند آنها را دریکی از پادگان‌های نظامی خود در عراق بنام پادگان لیبرتی پناه داده است.


2. راه‌اندازی داعش ، حمایت و هدایت از این گرو ه تروریستی بر اساس اعترافات وزیر امور خارجه سابق آمریکا هیلاری کلینتون و اسناد معتبر در خصوص نقش آمریکا در ایجاد، توسعه و قدرت گرفتن گروه های تکفیری . نقش آمریکا در آموزش و تربیت ابوبکر بغدادی رئیس داعش و ... که کماکان ادامه دارد.


3. حمایت و هدایت گروه های سلطنت طلب برانداز؛ این گروه ها در طول دوران انقلاب مرتکب جنایت های متعددی شده اند؛ امروز آمریکا مأمن اصلی و محل استقرار این گروه است، همچنین آمریکا با در اختیار گذاشتن رسانه های متعدد و سایت های اینترنتی و حمایت های مالی گسترده و واسطه گری ارتباطات گسترده بین المللی از این گروه ها پشتیبانی می کند ، این حمایتها کماکان ادامه دارد.


4. حمایت از جریان وهابیت و گروه های تروریستی وهابی تندرو در شرق کشور ؛ گروه هایی مثل جیش العدل و جندالله در جنوب شرق ایران و القاعده و طالبان در عربستان، پاکستان، عراق و افغانستان و ... ؛ اعترافات صریح عبدالمالک ریگی به داشتن ارتباط و وجود حمایت های مستقیم آمریکا در جنایت های این گروه در ایران و بیان جنایت های این گروه ها در ایران که کماکان ادامه دارد.


5. حمایت و هدایت جریان های تجزیه طلب قومی و مذهبی در ایران؛ مثل گروه های تروریستی کوموله، دموکرات، پژاک و پ ک ک در غرب و شمالغرب کشور و خلق عرب در خوزستان که همین دیروز شاهد جنایت آنان در حمله به عزاداران یک هیئت در دزفول بودیم که دونفر از عزیزانمان در آن به شهادت رسیدند.


6. حمایت و پشتیبانی از سایت ها و شبکه های برانداز و معاند و ضد انقلاب توسط آمریکا؛ از جمله سایت های فاسد، سایت های فتنه گر، شبکه های ماهواره ای معاند از جمله شبکه های تفرقه افکن شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی که غالبا در آمریکا و انگلستان استقرار دارند.


7. حمایت از غارتگران بیت المال و دزدان اموال ملت ایران و پناه دادن به آنها و اموال دزدیده شده در خاک آمریکا از جمله استقرار و حفاظت از خاندان فاسد پهلوی ؛ بختیار؛ خاوری و صدها مفسد اقتصادی دیگر که کماکان ادامه دارد.


8. حمایت از شکنجه گران ساواک در آمریکا؛ مثل پرویز ثابتی و ... که کماکان تحت حمایت پلیس آمریکا در خاک آن کشور حفاظت می شوند.


9. افزایش شدید تولید و توزیع مواد مخدر از افغانستان و توزیع ارزان قیمت آن در ایران پس از استقرار ارتش آمریکا در افغانستان که تولید تریاک و حشیش در زمان اشغال افغانستان توسط آمریکایی ها چندین برابر شده است و با قیمتی ارزانتر از بقیه دنیا به داخل ایران می فرستند.


10. جاسوسی مستمر از ایران در مقاطع مختلف؛ شنود تلفن های رؤسای جمهور ایران و اذعان سیا به این جاسوسی؛ جاسوسان آمریکایی که در ایران دستگیر شده اند، مثل جیسون رضاییان و ...


11. تجاوزات هوایی مکرر هواپیماهای جاسوسی و پهباد های آمریکایی به حریم ایران؛ پهباد های جاسوسی آمریکا که در ایران سرنگون شده اند مثل اسکن ایگل و آر کیو 170 و ... که کماکان روزانه ادامه دارد و تاکنون موجب سرنگونی و غنیمت گرفته شدن دهها فروند پهباد آمریکایی در ایران شده است.


12. حضور مستمر ناوهای جنگی آمریکایی در خلیج فارس و در مرزهای آبی ایران و پرواز مستمر هواپیماهای جنگی و جاسوسی آمریکا مماس با خط مرزی ایران.


13. تحریم های مختلف به بهانه های مختلف توسط آمریکا علیه ایران اعمال شده و همچنان با شدت و حدت علیه مردم ایران با سخت گیرانه ترین روش ها این تحریم ها لحاظ می شود.


14. ایجاد محدودیت های علمی و دستگیری دانشمندان ایرانی در آمریکا که هنوز در زندانهای آمریکا هستند.


15. بلوکه کردن اموال ایران از زمان سقوط شاه تا امروز. با وجود قرارداد الجزایر که آمریکا رسما متعهد شد در قبال آزادی گروگانهای آمریکایی، اموال ایران را آزاد کند که ما گروگانها را در همان سال 59 آزاد کردیم ولی آمریکا به تعهدش عمل نکرد و این اموال همچنان در اختیار آمریکاست.


16. تدوین و تصویب قطع نامه های متعدد بین المللی علیه ایران با شدید ترین لحن مثل قطع نامه های حقوق بشری، هسته ای که همین هفته گذشته ادعای جدید نقض عهدنامه با آزمایش موشکی ما از سوی آمریکا مطرح شد.


17. آمریکا حامی اصلی و متحد اسرائیل دشمن درجه یک جمهوری اسلامی ایران که در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی است و این حمایتها از رژیم کودک کش اسرائیل که در همین هفته بیش از 50 فلسطینی را به شهادت رسانده کماکان ادامه دارد.


18. تلاش های ضد دینی و حمایت و هدایت فعالیت های ضد دینی و موهن به اعتقادات اسلامی در آمریکا؛ مثل حمایت از سلمان رشدی و کشیش هتاک تری جونز و مراسم نفرت انگیز آتش زدن قرآن در آمریکا، حمایت از انتشار کاریکاتورهای موهن به پیامبر اسلام که کماکان ادامه دارد و همین هفته گذشته شاهد سخنرانی سلمان رشدی در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت بودیم.


19. حمایت از فتنه گران و کمک مالی به آنان در جریان فتنه 88 و 78 که کماکان حمایتهای قوی رسانه های آمریکایی از فتنه گران با شدت تمام و هر روز ادامه دارد.
20. دزدی نخبگان علمی و محققین برتر ایرانی با ترفند های مختلف از جمله تطمیع و تهدید و ... که بطور روزمره جریان دارد.


21. ایجاد و هدایت جنگ روانی شدید و بی وقفه و دروغ پراکنی روزمره علیه ایران که در شبکه های رسمی آمریکایی مثل فاکس نیوز و وی اُ ای و غیره هر روز تکرار می شود.


22. تلاش و صرف هزینه های هنگفت برای ترویج فساد و انحراف در کشور؛ راه اندازی صدها شبکه های ماهواره ای فاسد و صدها هزار شبکه مستجهن اینترنتی و سایت های فاسد برای به فساد و تباهی کشیدن ملت ایران.


23. تصویب بودجه های رسمی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و کمک به براندازان جمهوری اسلامی در کنگره آمریکا.


24. مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا در مهرماه سال جاری که دولت آمریکا را مکلف کرده است که قبل از هر گونه لغو تحریمهای علیه ایران می باید 46 میلیارد دلار از اموال ایران در بانک های بین المللی را به عنوان غرامت کشته گان آمریکا در جنگ با مردم لبنان در 34 سال پیش به نفع امریکا مصادره کنند.


اگر بخواهیم جنایت هایی را که آمریکا همین امروز علیه ملت ما روا می دارد بر شماریم مثنوی هفتاد من کاغذ می شود. آمریکا همان آمریکای جنایتکار است، همان شیطان است، ادعای دوستی و دراز کردن دست برای صلح دروغ است ، اگر کسی صادق است و این ادعای دروغ را باور کرده، همین 24 مورد فوق و حتی یکی از اینها کافی است که به یقین برسد آمریکا کماکان جنایتکار، خائن و وحشی است مگر اینکه کسی صادق نباشد و حقوق بگیر آمریکا برای بزک کردن چهره او باشد که این خود به خواب زدگان را به صد نهیب نمی شود بیدار کرد.


هفته پیش هواپیماهای آمریکایی به بیمارستان در شهر بسیار محروم قندوز افغانستان حمله کردند و 250 پزشک و پرستار و کودکان و زنان و پیران بیمار بستری در بیمارستان را به شهادت رساندند و حتی حاضر به عذرخواهی نشدند. کسی که با چنین حیوان وحشی و درنده ای دست دهد و طرح دوستی بریزد نیست مگر اینکه خود، درنده و جنایکاری از همین جنس است.


با چنین موجود پلیدی، هیچ راهی نیست، نه مذاکره، نه معامله ، نه مراوده فقط و فقط راه همان است که امام خمینی فرمودند و امام خامنه ای تاکید فرمودند: با آمریکا فقط مبارزه تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون.


مردم ایران ، پاسخ این ظلم ها را خواهد داد و دوران پس از برجام ، دوران مبارزه نهایی ما برای سقوط استکبار آمریکایی و رهایی بشر از این ظالمان دیو صفت است. این عزم ملت ما را همه دنیا روز 13 آبان به نظاره خواهند نشست.


انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark