کد مطلب: 62990
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان:
مراسم چهلمین روز شهدای حادثه کرمان در زاهدان برگزار شد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: مراسم اربعین شهدای حادثه تروریستی کرمان در حسینیه شهدای زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۸
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، محمد ناظری در مراسم چهلم شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیان کرد: در پی اقدام جنایت‌کارانه و تروریستی دشمنان کوردل جمهوری اسلامی که منجر به شهادت تعداد زیادی از هم‌وطنان در گلزار شهدای کرمان شد، مراسم اربعین شهدای این حادثه تروریستی صبح امروز در حسینیه شهدای زاهدان برگزار شد.

وی ادامه داد: با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای انفجار تروریستی کرمان، اظهار داشت: شأن و جایگاه شهدا آن‌قدر زیاد است که ما به آنها نیاز داریم و آنها هیچ نیازی به ما ندارند.

حجت‌الاسلام خیور در ادامه گفت: خداوند در قرآن سه امتیاز را برای انسان‌های برتر بیان می‌کند، یکی از امتیازهای مهم نزدیکی به خدا، تقوای بیشتر است اینکه چه کسی خداترس‌تر است.

وی با بیان اینکه در کاروان شهدای ۱۳ دی‌ماه کرمان شیعه و سنی با هم و در کنار هم شهید شدند افزود: این موضوع نشان داد نه فقط در غزه خون شهدای شیعه و سنی در کنار هم ریخته می‌شود؛ بلکه در کرمان نیز همین اتفاق افتاده است.

گفتنی است برگزاری زیارت عاشورا و مداحی، در خصوص جایگاه شهید در اسلام، محکوم‌کردن اقدام وحشیانه، تروریستی و ضدبشری استکبار جهانی در فضای معطّر مزار شهیدان کرمان از برنامه‌های اجرایی در این مراسم معنوی بود.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark