کد مطلب: 32740
 
پارسایی بعنوان فرماندار جدید مهرستان معرفی شد
استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه سفر خود به جنوب استان، رشید پارسایی را بعنوان فرماندار جدید مهرستان معرفی و منصوب کرد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۶
پارسایی بعنوان فرماندار جدید مهرستان معرفی شد
 
به گزارش زاهدانه ، علی اوسط هاشمی صبح دوشنبه با حضور معتمدان، سران قبایل و طوایف و همچنین مسئولان محلی در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان رشید پارسایی را به عنوان فرماندار جدید مهرستان معرفی و منصوب کرد.

وی در این مراسم با بیان اینکه سیستان و بلوچستان دارای منابع غنی و سرشار از مواد معدنی است افزود: توجه دولت به اکتشاف مواد معدنی در این منطقه و از طرفی سرمایه گذاری و ایجاد نقش بومی در منافع ملی می تواند آهنگ توسعه و پیشرفت را در این منطقه شتاب بخشد.

وی افزود: خوشبختانه در سال جاری با توجه به نگاه ویژه دولت، اکتشافات و بهره برداری لازم از معادن این استان انجام خواهد شد و مطالبات و خواسته های مردم این شهرستان درزمینه راه و آب آشامیدنی پیگیری می شود.

استاندار همچنین بر تسریع در اجرا و تکمیل شبکه آبیاری سد ماشکید قول مساعد داد و افزود: مطالعات و تلاش های لازم به منظور ایجاد سد های جدید و همچنین مهار روان آب ها در دستور کار قرار دارد.

هاشمی با بیان اینکه در طول تاریخ صد هزار کیلومتر مربع اکتشاف معادن در کشور صورت گرفته است اظهار داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده قرار است در سال جاری 200 هزار کیلومترمربع اراضی کشور مورد اکتشاف قرار گیرد که سهم سیستان و بلوچستان 45 هزار کیلومترمربع است.

وی در جمع مردم شهرستان مهرستان همچنین خواستار توجه جدی به زیبایی رفتار، رعایت حقوق شهروندی، اجتناب از کینه و دشمنی و همچنین تضارب افکار شد و افزود: تمامی سلیقه ها و اقوام برای پیشرفت و توسعه استان و همچنین برجسته سازی نقش استان در منافع ملی باید پیشقدم و همراه شوند.

استاندار در این مراسم با تقدیر از غلامرضا خدادادی فرماندار اسبق این شهرستان رشید پارسایی را به عنوان فرماندار جدید معرفی و منصوب کرد.

گفتنی است: رشید پارسایی فرماندار جدید مهرستان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته زمین شناسی است و پیش از این نیز به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان ایرانشهر اشتغال به کار داشته است.
Share/Save/Bookmark