کد مطلب: 35701
 
گروهی با سوءاستفاده از شعار اعتدال به دنبال ورود سکولاریسم در دانشگاه است
دبیر دفتر بانوان جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: جریانی خاص با سوءاستفاده از شعار "اعتدال" به دنبال وارد کردن سکولاریسم در دانشگاه‌هاست.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۹
به گزارش زاهدانه ،رضوانه جمیلی با اشاره به تأکید امام خمینی(ره) بر اینکه "اگر دانشگاه اصلاح شود کشور نیز اصلاح خواهد شد"، اظهار داشت: این حرف بیانگر اهمیت جایگاه دانشگاه‌ در استقلال کشور است و امروز می‌بینیم که جریانی خاص با سوءاستفاده از شعار "اعتدال" به دنبال وارد کردن سکولاریسم در دانشگاه‌هاست.

دبیر دفتر بانوان جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی افزود: دشمن با جداسازی اعتقادات دینی از فضای علمی انقلاب اسلامی به دنبال دیکته کردن آموزه‌های غربی و مصادره کردن تفکرات جوانان است.

جمیلی گفت: اینکه نظر امام(ره) بر تعهد همراه با تخصص بود نیز در راستای مقابله با نفوذ سکولاریسم تعریف می‌شود، اما دشمن از این تعهد و تخصص توامان با هم هراسان است.

این فعال دانشجویی با انتقاد از عدم برخورد با بی‌حجابی در دانشگاه‌ها و همچنین مصوبه اخیر دانشگاه آزاد بیان داشت: نباید به بهانه کار فرهنگی از وظایف خود عدول و در مقابل ناهنجاری‌ها سکوت کرد؛ چرا که این سکوت خود مروج منکر و در تعارض با فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر دفتر بانوان جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در پایان از رئیس سازمان حراست‌های کل کشور خواست تا نسبت به صدور چنین مصوباتی نظرات دقیق‌تر داشته باشند و همچنین نسبت به اقدامات ضد دینی واکنشی قانونی نشان دهند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark