۱
کد مطلب: 32066
 
نارضایتی مسافران نوروزی از وضعیت آسفالت خیابان ها و جاده های شهرستان زاهدان
اکثر شهروندان و مسافران نوروزی شهرستان زاهدان از وضعیت بد آسفالت خیابانها و جاده های شهرستان زاهدان ناراضی هستند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۷
 
به گزارش زاهدانه ، طبق آمار مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ورود مسافران نوروزی به استان امسال نسبت سال های قبل 30 درصد افزایش داشته است و این فرصتی مناسب برای معرفی استان به مردم ایران و جذب توریست و حتی سرمایه گذار می باشد.

اما متاسفانه مناظر و اتفاقات دلخراشی را در این مدت مشاهده نموده ایم که سبب نارضایتی مسافران از سفر به این استان شده است .

مجتمع تفریحی براسان یکی از مکانهای تفریحی شهرستان زاهدان می باشد که در این ایام پذیرای تعداد زیادی مسافر بوده است ، شامگاه دیروز خبرنگار ما برای تهیه گزارش از مسافران نوروزی به این مکان رفت ،در مسیر این مجتمع تفریحی چندین ماشین ایستاده بودند که در حال تعمیر خودروی خود بودند ، از شماره پلاک آنها مشخص بود مسافر هستند جهت کمک و همچنین تهیه گزارش به آنها نزدیک شدیم و علت خرابی خودرو را جویا شدیم:
یکی از مسافران که گفت از شهرستان بیرجند جهت تفریح به استان ما آماده اند گفت : همراه خانواده به مجتمع تفریحی براسان می رفتیم که در چاله ای که در وسط جاده است افتادیم و رینگ و لاستیک خودرو متلاشی شد و الان در حال تعویض آن هستیم .
وی ادامه داد : در اکثر خیابانهای شهر نیز چاله های مشابه وجود داشت که اصلا برای شهری که مرکز استان است وجهه خوبی ندارد و همچنین با بروز چنین مشکلاتی برای مسافران اصلا خاطره خوبی در ذهن آنها باقی نخواهد نماند.
خود را به عنوان خبرنگار معرفی نمودم و از ارائه خدمات نوروزی به مسافران پرسیدم ، وی در جواب گفت : اکیپ های امداد رسان و همچنین اطلاع رسانی در مورد محل های اقامتی سطح شهر در ورودی شهر مستقر بودند که کار بسیار خوبی است اما نمای شهر و همچنین میدان ورودی شهر زیاد حال و هوای نوروز را ندارد و باز هم از وضعیت بد آسفالتهای خیابانهای سطح شهر گله نمود و افزود : رانندگی در این خیابانها بسیار سخت می باشد زیرا فقط باید مراقب بود در چاله نیفتاد و یا یکدفعه جلوی ماشین سرعت گیر سبز نشود.

خبرنگار ما در نزدیکی سال نو پیرامون مشکل آسفالت سطح شهر با شهردار زاهدان گفت و گویی را انجام داد، مسلم سید الحسینی در پاسخ گفت : اکیپهایی جهت لکه گیری و ترمیم آسفالت مشخص شده اند که این مشکل را هر چه سریعتر حل کنند.

به گزارش زاهدانه ، متاسفانه اکثر خیابانها و معابر سطح شهر رفع عیب نشده اند و باید فکری اساسی از سوی مسئولین شهر برای رفع این مشکل شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
 
 


 
محسن
این مطلب نشان دهنده کارایی و لیاقت شورای شهر ماست. (1175)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۲۰:۵۹:۳۰