۱
کد مطلب: 30905
 
با صدور حکمی اربابی و مالکی معاونین استاندار سیستان و بلوچستان شدند
با صدور حکمی از سوی وزیر کشور، ˈزهرا اربابیˈ به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و ˈغلامرضا مالکیˈ به عنوان معاون برنامه ریزی استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شدند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۴۲
 
به گزارش زاهدانه ،  یک منبع آگاه در استانداری اظهار داشت: با صدور حکمی از سوی وزیر کشور، ˈزهرا اربابیˈ به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شد.

اربابی متولد ۱۳۴۴ دانش آموخته رشته مدیریت بازرگانی در مقطع دکترا و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد زاهدان و عضو غیر موظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار است و پیش از این نیز علاوه بر مسوولیتهای اداری و مالی، رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد زاهدان بوده است.

وی اظهار داشت: همچنین وزیر کشور با صدور حکمی ˈغلامرضا مالکیˈ را به عنوان معاون برنامه ریزی استاندار سیستان و بلوچستان منصوب کرده است.

مالکی از نیروهای بومی بلوچ و اهل سنت هم اکنون به عنوان مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری سیستان و بلوچستان انجام وظیفه می کند.

همچنین در احکام جداگانه دیگری از سوی وزیر کشور و بنا به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان ˈحمیرا ریگیˈ به عنوان فرماندار شهرستان قصرقند در جنوب استان و ˈمعصومه پرندوارˈ به عنوان فرماندار شهرستان مرزی هامون در شمال این استان سیستان و بلوچستان منصوب شدند.

ریگی از جامعه بانوان بلوچ و اهل سنت، در ادوار گذشته مسوولیتهایی در سازمان بهزیستی و وزارت کشور در سطح رییس اداره و بخشدار داشته است.

همچنین پرندوار متولد سال ۱۳۵۷ دانش آموخته رشته جغرافیا در مقطع کارشناسی ارشد دارای ۱۴ سال سابقه خدمت در سطح کارشناس و مشاور استاندار در استانداریهای سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی بوده است.

در همین رهگذر ˈمحمدسعید اربابیˈ نماینده مردم شهرستانهای ایرانشهر، دلگان، فنوج، نیکشهر و سرباز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: احکام ˈنبی بخش داودیˈ به عنوان فرماندار شهرستان ایرانشهر، ˈحمید الدین یوسفیˈ فرماندار شهرستان سرباز، ˈمحمد اکبر چاکرزهیˈ فرماندار شهرستان خاش، ˈحمیرا ریگیˈ فرماندار شهرستان قصرقند و ˈ معصومه پرندوارˈ فرماندار شهرستان هامون در ساعات پایانی عصر دیروز توسط وزیر کشور امضاء شد.


انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
مرجع : عصرهامون
 
 


 
سیما اصغری
خانم زهرا اربابی معاونت محترم توسعه مدیریت ومنابع انسانی انتخاب بجاوشایسته جنابعالی را تبریک عرض نموده وامیدواریم در سایه دولت تدبیروامید گامهای مثبت برای استان سیستان وبلوچستان بردارید
دبیر اتحادیه زنان کارگر استان اذربایجان شرقی (1116)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۲-۰۷ ۱۲:۳۹:۴۹