کد مطلب: 30211
 
استاندار سیستان و بلوچستان:
۲ فرماندار زن در سیستان و بلوچستان منصوب می‌شوند
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در تلاش هستیم تا از ۱۹ فرماندار سیستان و بلوچستان، دو فرماندار زن انتصاب کنیم.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۷
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی در همایش بانوی انقلاب با گرامی‌داشت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، بر نقش زن به عنوان الگوی هدایت و مدیریت صحیح جامعه تاکید کرد.

وی با بیان این‌که انسان‏‌های سالم در دامن مادران تربیت می‌شوند، افزود: فرزندان تحت تعلیمات مادر قرار دارند، بنابراین مادران باید در تربیت فرزند احساس وظیفه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان بر سهولت آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: این سهولت از راه تربیت صحیح مادران در خانواده میسر می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: رسالت مادر در تربیت فرزندان مولفه اصلی توسعه و رساندن جامعه به سرمایه‌ای بالاتر از هر قابلیت و توانایی است.

وی بر رعایت اصل 21 قانون اساسی در مورد حقوق زنان تاکید کرد و افزود: دولت موظف است حقوق زن را در تمامی جهات با رعایت موازین اسلامی تضمین کند.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: هر نگاهی که محدود کننده ایفای نقش زنان در چارچوب موازین باشد منجر به ضایع کردن حق ملی این قشر از جامعه می‌شود.

هاشمی بر توجه به امر خودباوری در جامعه زنان اشاره و عنوان کرد: نگاه مدیران استانی باید به همه جامعه انسانی باشد، نگاه محدود و جزئی ضعف مدیریت را در پی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: قدرت و اقتدار کشور در گرو نگاه به همه قابلیت‌ها و استعدادها است.

استاندار سیستان و بلوچستان از انتصاب نخستین معاون زن استاندار در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا از 19 فرماندار سیستان و بلوچستان، دو فرماندار زن انتصاب کنیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark