کد مطلب: 40021
 
زائران انفرادی کربلای معلی در صورت داشتن ویزا به مرزها بروند
سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ مهمی اعلام کرد: زائران انفرادی عتبات عالیات در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تنها در صورت داشتن ویزا عازم مرزهای کشور شوند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۶
سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات در ایام تاسوعا ، عاشورا و اربعین حسینی(ع) که می‌خواهند به صورت انفرادی به عتبات عالیات سفر کنند، تنها در صورت داشتن ویزا می‌توانند عازم عراق شوند و بدون دریافت ویزا در نقاط مرزی کشور حاضر نشوند.

سازمان حج و زیارت در این اطلاعیه عنوان کرد: متقاضیان اعزام انفرادی به عتبات عالیات در این ایام تنها از مرزهای مهران، چزابه و شلمچه می‌توانند به عراق سفر کنند.

همچنین در این اطلاعیه تصریح شده است: معافیت پرداخت هزینه خدمات  بیمه ای و همچنین خدمات پزشکی هلال احمر تنها در خصوص زائران ایام اربعین حسینی(ع) اعمال خواهد شد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: زائران عتبات عالیات تنها در صورت اعزام در قالب کاروان‌های تحت پوشش سازمان حج و زیارت از پوشش امنیتی در عراق برخوردار خواهند بود.

برنامه ریزی‌های سازمان حج و زیارت برای اعزام زائران ایام اربعین حسینی(ع) در حال انجام است و به زودی نحوه ساماندهی زائران برای اعزام به عراق در این ایام در اطلاعیه‌های بعدی این سازمان اعلام خواهد شد.

پیش ثبت نام عتبات عالیات از دهم آبان آغاز شده و تا 20 آبان ادامه دارد و متقاضیان اعزام به عتبات عالیات در ایام اربعین می توانند در این دوره از پیش ثبت نام ها برای اعزام به عتبات عالیات اقدام کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark