کد مطلب: 63224
 
ماه بندگی؛
این رمضان ماه مبارزه و توشه اخرت است
در ماه مبارک رمضان بتوانیم توشه ای برای اخرت به دست اوریم در این ماه صدای مبارزه مردم غزه به گوش جهان رسید.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۴
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، در ماه مبارک رمضان بتوانیم توشه ای برای اخرت به دست اوریم و جزو کسانی باشیم که بهره کافی را از این ماه مبارک به دست بیاوریم.

ماه رمضانی متفاوت تر از هر ماه رمضان دیگر، رمضانی که با استقامت، جنگ، خونحواهی و مبارزه اغز شده و ادامه دارد، ماه رمضانی که مردم مظلوم و مسلمان زیر بار اتش و ظلم ستمگران هستند.

مردم ما همواره ثابت کردند که پای ارمان‌های خود ایستادند این ارمان انقلاب اسلامی ما است، ارمان اسلام است که در راس این ارمان ها حمایت از مظلوم است که همه مردم باید سر لوحه کار خود داشته باشند.

در ماه اکتبر که جریان طوفان الاقصی رخ داد و تاکنون این جریان ادامه دارد، بیش از شش ماه است که این جریان و این مبارزه ادامه دارد.
با این جریان رژیم غاصب و پوشالی صهیونیستی زیر بار شکست رفت زیرا بعد از این جریانات صدای مردم غزه به گوش جهان رسید و در غزه این عملیات ضربه جبران ناپذیری بر اسرایل زد.

محمد رضوانی، کار شناس سیاسی در گفتگو باخبرنگار ما بیان کرد: در بین خود اسرایلیان نیز اختلافات شدیدی به وجود امد ناتانیاهو در اتش بس قرار گیرد، حزب کنونی در اسراییل دچار فروپاشی و جنگ داخلی می شود و یک فروپاشی اساسی در بین این رژیم شکل می گیرد.
وی ادامه داد: جبهه استکبار به دستپاچگی افتاده است، ترامپ را شورای عالی انتخابات امریکا به دلیل پرونده قضایی رد صلاحیت کرد اما دوباره صلاحیت اش تایید شد به دلیل اینکه بتواند مدتی اسراییل را سرپا نگه دارد.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: بعد از شکستهای اسراییل سعی دارد با این جریان عزت و ابرویی در جامعه جهانی راه بیاندازد اما بحث حماسه غزه اتفاق خواهد.

وی افزود: گاهی جریانی در کشور ما رخ می دهد مثلا برخی از سلبریتی ها و کارگردان هایی کفتند ایران یک کشور نفرین شده است و حتی از کشور رفتند اما در غزه نکته ای که وجود دارد در انجا سلبریتی وجود ندارد و همه انان پای عملیات طوفان الاقصی ایستادند.

رضوانی تشریح کرد: اسراییل سعی کرد این شکست را با راه های مختلف جبران کند مثلا حمله به کنسولگری ایران یکی از اقدامات او بود و اما این اشتباه بزرگی بود که با موشک های امریکایی این حمله را انجام دادند.
وی ادامه داد: در اینجا پای امریکا را به وضوح در این مسئله وارد کرد انان باید بدانند که قطعا ایران، ایران گذشته نیست ایران زمان سال 1360 یا ایران 1359 نیست بعد از هشت سال جنگ تحمیلی ما دیگر مانند گذشته نیستیم.

کارشناس سیاسی گفت: این اتحاد باعث قدرت نظام شده است و دشمن نتواسته عملیات بزرگی را انجام دهد و هیچگاه فکرش را نیز نمی تواند کند قطعا مسئولان تلافی حمله به کنسولکری ایران را خواهند کرد.

وی افزود: اوضاعی که اسراییل ترسیم می کند این اتفاق قطعا نخواهد افتاد حمایت از قدس شریف سال به سال با حررات بیشتری انجام می شود و این جریان را مردم حس کردند و می فهمند که باید پای ارمان های نظام بمانند.

رضوانی اذعان کرد: حملاتی که انجام می دهد چه در بحث غزه که هزار نفر شهید و اتفاقاتی که گفتن ان بسیار سخت است به خصوص اتفاقات ناگواری که در بیمارستان رخ داد برای مسلمانان بسیار سخت است که شاهد این اتفاقات باشند.

وی ادامه داد: مردم پای بند به ارمان های خود هستند و ظلم و شقاوتی که از دشمن رخ می دهد باعث می شوذد مردم به این انقلاب دل می بندند.

کارشناس سیاسی مطرح کرد: این جنبش روز به روز بیشتر می شود و باعث می شود تا روز به روز دلبستگان ان نیز بیشتر شود امیدواریم این جریان روز به روز قوی تر شود و در اخر ماه مبارک رمضان هستیم و افسوس می خوریم چرا این ماه به پایان رسید و نتوانستیم توشه ای بیشتری برای اخرت جمع کنیم.

وی افزود: فضای مجازی از برخی جریانات پیروی می کند و چالشی را ایجاد می کند مثلا می گویند اگر ترامپ به ریاست جمهوری برسد دلار افزایش می یابد و جنگ ها بیشتر می شود در حالی است که اینگونه نیست.

رضوتنی تظهار کرد: اما من و شمایی که مسلمان هستیم بر سلطه دشمن نباید راضی شویم تا در دام های دشمن قرار نگیریم و وراد دام شیطان نمی شویم ما انقلابی هستیم و این مسیر را ادامه می دهیم.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark