کد مطلب: 62252
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
عقب نشینی صهیونیست‌ها نتیجه مجاهدت شهید حجازی و همرزمانش است
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اگر امروز صهیونیست‌ها از مواضع خود عقب نشینی کردند نتیجه مجاهدت‌های ارزشمند شهید حجازی و همرزمانش بوده است.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۱
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، احمد شفایی در مراسم سالگرد شهادت شهید محمد حجازی در مسجد علی ابن ابی طالب (ع) زاهدان بیان کرد: ما امروز مفتخر به حضور در مراسم شهدا هستیم و به تعبیر امام زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: همه ما از مردم تا مسئولین نیازمند این هستیم تا هر از گاهی در مراسم یادواره شهدا شرکت کنیم؛ ما باید نسبت به شناخت و معرفت شهدا تلاش کنیم و به خود متذکر شویم که امنیت، آرامش و اقتداری که داریم نتیجه ایثار و گذشت کدام عزیزان است.

فرمانده سپاه سلمان گفت: یادآوری ارزش‌های شهدا قطعاً ضرورت دارد؛ عاملی که می‌تواند در مسیر شکوهمند انقلاب اسلامی و راهی که در پیش داریم ما را به هدف برساند سیره و مرام شهدای عزیزمان است.

شفایی تصریح کرد: شهید حجازی در دوران پیش از انقلاب در صف مقدم مبارزه با رژیم طاغوت بود، امام را شناخت و راه‌ایشان را درک کرد و در مسیر‌ایشان قدم برداشت.

وی ادامه داد:‌ شهید حجازی در روز‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی به صف مجاهدان انقلاب پیوست و بدون واهمه در راه خدا تلاش کرد، این شهید پس از دفاع مقدس در هر سنگر که وارد شد منشأ خیرات و برکات بسیار زیادی شد.

فرمانده سپاه سلمان اذعان کرد: اگر امروز ما تشکل ارزشمندی به اسم بسیج سازندگی داریم که منشأ خیرات و برکات بسیار شده نتیجه زحمات‌ایشان بوده است؛ شهید حجازی مردمی بود و ارتباط‌ایشان با مردم زبان زد همگان بوده است.

وی افزود: شهید حجازی در تمام بازه‌های زمانی خدمت خویش چه در دوران خدمت به عنوان فرمانده نیروی مقاومت بسیج و چه در دوران خدمت در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی با تکلیف‌پذیری و اخلاص خدمت کرد.

شفایی تصریح کرد: اگر امروز صهیونیست‌ها از مواضع خود عقب نشینی کردند و دیگر اهداف عملیاتی خود را نمی‌توانند انجام دهد و به گونه‌ای در گل فرو رفته‌اند، نتیجه مجاهدت‌های ارزشمند شهید حجازی و همرزمان‌ایشان بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز راه مقاومت و انقلاب نیازمند حضور حجازی‌ها، سلیمانی‌ها و میرحسینی هاست که نسل امروز می‌تواند این مسیر را ادامه دهد که یکی از راه‌های انتشار ارزش‌های والای انقلاب و شهادت همین محفل هاست.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark