کد مطلب: 28206
 
استاندارجدید سیستان و بلوچستان:
گروه‌های هدف برای گسترش فرهنگ مطالعه شناسایی شوند
استاندارجدید سیستان و بلوچستان گفت: برای گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه ابتدا باید گروه‌های هدف را تعیین و برنامه ریزی لازم مناسب هر گروه انجام شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۱

به گزارش زاهدانه ، علی اوسط هاشمی ظهر امروز در دیدار با مدیر نهاد کتابخانه‌های سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در گام اول باید گروه‎های هدف مورد مطالعه، شناسایی و برنامه‎ریزی مناسب برای این قشر انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان فرهنگ غنی اسلامی و تمدن ایرانی را دوعامل مهم در گسترش فرهنگ مطالعه دانست و ادامه داد: در دین مبین اسلام سفارش فراوان به کتاب و کسب علم و دانش شده تا جایی که حتی ارزش یک ساعت فکر کردن را برتر از هفتاد سال عبادت بیان می‎کند.

رئیس کتابخانه‎های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار خواستار توجه ویژه به مراکز شبانه روزی و مدارس دخترانه شد واظهار داشت: دختران امروز مادران فردا هستند و می‌توانند در تربیت فرزندان و آشنایی نسل جدید با کتاب و مطالعه مفید نقش موثری داشته باشند.

اسفندیار زیدآبادی در پایان اذعان داشت: فاقد ساختمان اداری است، این در حالی است که زمینی برای ساخت کتابخانه استاندارد در نظر گرفته شده،و کلنگ احداث آن نیز در سال 88 به زمین زده شده اما هیچ بودجه‎ای برای ساخت آن در نظر گرفته نشده است.

زید آبادی خواستار همکاری استانداری با اداره کل کتابخانه‎های عمومی این استان برای رفع مشکلات شد.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark