کد مطلب: 45946
 
امروز بهترین فرصت برای پالایش اصلاح‌طلبان است
نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: امروز بهترین فرصت برای اصلاح‌طلبان است تا خود را پالایش کرده و به عنوان طیفی زیر چتر نظام فعالیت کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰
 
به گزارش زاهدانه، "محسن کوهکن" نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شکل‌گیری "نهاد عالی اصلاح‌طلبان" اظهار داشت: به اعتقاد ما اصلاحات باید سامان پیدا کند و نیروهای ساختارشکن که در طی سالهای گذشته خیلی به آنها لطمه زدند از مسیر حرکت آنها فاصله بگیرد.

وی ادامه داد: بخشی افراد این طیف در خارج از کشور به نام اصلاحات علیه نظام و باورهای مردم حرف می‌زنند و امروز بهترین فرصت است تا اصلاحات خود را پالایش و به عنوان طیفی که زیر چتر نظام فعالیت می‌کند در صحنه نشان دهد.

کوهکن با بیان‌ اینکه انسجام اصلا‌ح‌طلبان به نفع تمام گروههای سیاسی است خاطر‌نشان کرد: هر اقدامی که به انسجام، تصفیه و پالایش نیروهای اصلاح‌طلب زیر منشورقابل قبولی به عنوان حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی منتهی شود مورد پذیرش و استقبال ماست.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص ائتلاف اصولگرایان با یکدیگر نیز اظهار داشت: سلائق مختلف اصولگرایی برخلاف آنکه در مجلس نهم معتقد بودند که رقابت را باید به درون جبهه اصولگرایی بیاورند، در شرایط فعلی چنین طرز تفکری ندارند و همه معتقدند باید با انسجام و همگرایی کامل عمل کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark