کد مطلب: 63072
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان مطرح کرد:
ساماندهی صحیح نیروی انسانی شاخصی تأثیرگذار
مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان گفت: ساماندهی صحیح نیروی انسانی شاخصی تأثیرگذار و تشکیل، رصد و پیگیری مصوبات اتاق وضعیت در همه شهرستان‌ها و مناطق یک ضرورت است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۲
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، حسن بروشکی در چهارمین نشست اتاق وضعیت نیروی انسانی، ضمن تأکید بر ساماندهی مطلوب و دقیق نیروها بیان کرد: باهدف بهره‌وری از ظرفیت‌های موجود، گفت: تشکیل، رصد و پیگیری مصوبات اتاق وضعیت در همه شهرستان‌ها و مناطق یک ضرورت است.

وی ادامه داد: ازجمله شاخص‌های مؤثر در فرایند تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان، تخصیص نیروی انسانی توانمند، کارآمد و متخصص در مقاطع مختلف تحصیلی است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش تصریح کرد: توزیع متوازن و صحیح نیروی انسانی بر اساس نیازها باهدف رفع مشکلات آموزشی باید به جدّ در دستور کار باشد؛ چرا که تأثیر این شاخص در تکمیل چرخه آموزش و تربیت دانش‌آموزان بسیار زیاد است.

وی افزود: در دستگاه تعلیم‌وتربیت همه حوزه‌ها مهم هستند و از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و هر حوزه‌ای به فراخور اهداف و برنامه‌های تعریف شده تأثیرگذاری خاصی را در فرایند یاددهی یادگیری دارد.

بروشکی گفت: باهدف ساماندهی بهتر نیروی انسانی لازم است نشست‌های متعددی بین مسئولین ستادی اداره کل با شهرستان‌ها و مناطق برگزار و همه ملاحظات طرح موضوع و بررسی شود.

وی ادامه داد: آنچه ضریب موفقیت در این مقوله را محقق و دوچندان می‌کند؛ هم‌فکری و بهره‌گیری از خرد جمعی است که در مسیر توزیع و تخصیص نیروی انسانی، کمک یار خواهد بود، تشکیل، رصد و پیگیری مصوبات اتاق وضعیت در همه شهرستان‌ها و مناطق یک ضرورت است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark