کد مطلب: 62974
 
۲۲ بهمن نشان عظمت جمهوری اسلامی و ناتوانی استکبار جهانی است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در پیامی ضمن تبریک ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناتوانی استکبار را به جهان و جهانیان نشان دهند.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۷
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، محمد ناظری، مدیرکل بنیاد شهید امور ایثارگران سیستان و بلوچستان به مناسبت دهه مبارک فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه در پیامی با تأکید بر اینکه بهمن‌ماه یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم‌ستیزی و آزادگی تاریخ بشریت است بیان کرد: از تمامی ملت شهیدپرور ایران و به‌ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران دعوت کرد با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناتوانی استکبار را به جهان و جهانیان نشان دهند.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه‌تعالی
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) می‌فرمایند: خون شهیدان عزیز ما بهای بزرگی است که ملت ایران برای حفظ شرف، استقلال، دین و عزت خود پرداخته است.

صدور انقلاب اسلامی ایران به تمام دنیا با اثربخشی به خون شهدا میسر شد، صدای پای چهل و پنجمین بهارآزادی در ۲۲ بهمن‌ماه به گوش رسید و گویی این پیغام شهیدان است که برای بستن بیعتی نو و تذکر و بیداری ما آمده‌اند چرا که در یوم‌الله ۲۲ بهمن شاهد دویدن تیغه‌های نور، در رگ‌های ظلمت و به ثمر نشستن پیروزی خون بر شمشیر بودیم.

یوم‌الله ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنم و مهم است که مردم غیرتمند، شهید دوست و شهادت‌طلب جمهوری اسلامی ایران (به‌خصوص خانواده شهدا، ایثارگران جانبازان و آزادگان) با آرمان‌های هدایت‌کننده و جاودان حضرت امام خمینی (ره) و افکار، مواضع و رهنمودهای انقلابی مقام معظم رهبری آیت‌الله خامنه ای و راه شهیدان بیعت مجدد کنند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark