کد مطلب: 39015
 
توسعه و پیشرفت کشور مرهون تلاش جان برکفان نیروی انتظامی است
سراج در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک این ایام گفت: توسعه و پیشرفت کشور تنها زمانی ارزشمند و مؤثر است که جامعه از امنیت و آرامش لازم برخوردار باشد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۶
توسعه و پیشرفت کشور مرهون تلاش جان برکفان نیروی انتظامی است
 
به گزارش زاهدانه ، "ناصر سراج" در پیامی به سرتیپ پاسدار دکتر "احمدی مقدم" به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک این ایام بیان داشت: توسعه و پیشرفت کشور تنها زمانی ارزشمند و مؤثر است که جامعه از امنیت و آرامش لازم برخوردار باشد.

در این پیام آمده است:
 
برادر ارجمند سرتیپ پاسدار دکتر احمدی مقدم

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی‌تردید کار و تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه و اهتمام مداوم آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است. توسعه و پیشرفت کشور تنها زمانی ارزشمند و مؤثر است که جامعه از امنیت و آرامش لازم برخوردار باشد.

لذا فرصت را غنیمت شمرده، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و ایثـارگران نـاجا، هفـته نیروی انتظامی را خدمت حضرتعالی و همکاران محترم و متعهد نیروی انتظامی، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم به فضل پروردگار قادر متعال بیش از پیش در حفظ، تأمین و ارتقای دو نعمت بزرگ الهی یعنی سلامت و امنیت کوشا باشیم. از درگاه لایزال الهی توفیق روزافزون همه را در صیانت و پاسداری از حریم مقدس کشور و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای خواستارم.
 
ناصر سراج
رئیس سازمان بازرسی کل کشور

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark