کد مطلب: 28080
 
وزیر اطلاعات مطرح کرد
وحدت و امنیت مطلوب در ‌سیستان‌ و بلوچستان ‌/‌ حمایت از فلسطین را وظیفه شرعی می‌دانیم
وزیر اطلاعات وحدت و امنیت موجود در ‌سیستان و بلوچستان را بسیار مطلوب و موجب پیشرفت و توسعه این استان دانست و گفت: محبت مردم سیستان وبلوچستان در قلب مقام معظم رهبری جای دارد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۰۱

به گزارش زاهدانه ، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علوی که به استان سیستان وبلوچستان سفر کرده بود، در جمع علما، روحانیون شیعه و سنی و سران طوایف، قبایل استان، ادب و مهمان‌نوازی مردم این استان را زبان زد خاص و عام اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه محبت مردم سیستان وبلوچستان در قلب مقام معظم رهبری جای دارد، وحدت و امنیت موجود در این استان را بسیار مطلوب و موجب پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان دانست.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه الحمدالله امروز شیعه و سنی به میزانی از بصیرت رسیده‌اند، تصریح کرد: ‌مردم این استان دشمن را به خوبی تشخیص می‌دهند و ضرورت وحدت و همدلی را درک می‌کنند.

علوی همچنین با ابلاغ سلام ویژه رئیس جمهور به مردم استان سیستان بلوچستان آمادگی این وزارتخانه را برای خدمتگزاری به مردم این استان اعلام کرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه هدف وزارت اطلاعات تامین امنیت و آسایش مردم است، تاکید کرد: تا در عرصه‌های علمی و معنوی حرکت کنند و ثمرات آن رابرای ملت به ارمغان آورند.

وی حمایت معنونی از مسلمانان افغانستان، لبنان، فلسطین و بوسنی و هرزه گوین را وظیفه شرعی و دینی جمهوری اسلامی ایران و موجب خشم دنیای استکبار و صهیونیست‌ها عنوان کرد.

‌موسوی حسین‌بر‌ به نمایندگی از جامعه اهل سنت سیستان و بلوچستان ‌با عرض خیر مقدم به وزیر اطلاعات بیانیه در حمایت از اقدامات خوب دولت دراین استان را قرائت کرد.

وزیر اطلاعات همچنین با نماینده ولی فقیه دراستان سیستان وبلوچستان دیدار کرد.

آیت‌الله سلیمانی در این دیدار صمیمی، باتشکر و قدردانی از زحمات سربازان گمنام امام زمان ( عج )، وزارت اطلاعات را یک وزارتخانه راهبردی و به منزله چشم و گوش نظام معرفی کرد.

حجت‌الاسلام والمسملین علوی همچنین در جلسه شورای تامین استان سیستان وبلوچستان، تامین واحساس امنیت را یکی از وظایف دولت اعلام کرد و گفت : سیاست وزارت اطلاعات دراین استان‌، سیاستی برگرفته از نگاه وحدت‌آفرین است و به یقین این نگاه و اعتدال در عمل‌، مشکلات سیستان و بلوچستان را حل خواهد کرد.

وی امنیت را موجب شکوفایی اقتصاد جامعه دانست که سیستان وبلوچستان به عنوان دروازه اقتصاد شرق کشور بیش از هر زمان دیگری محتاج آن است.

در این جلسه با تقدیر و تشکر از مدیر کل قبلی اداره اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، حق پرست به عنوان مدیر کل جدید این اداره کل منصوب شد.

حضور در گلزار شهدای شهر زاهدان وادای احترام به مقام شامخ شهدا و دلجویی از خانواده شهید نوری دادستان زابل از دیگر برنامه سفر وزیر اطلاعات به استان سیستان و بلوچستان بود.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark
مرجع : فارس