کد مطلب: 29539
 
عبداللهی در جمع خبرنگاران:
تعدادی از عاملان حادثه تروریستی سراوان دستگیر شده‌اند
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت:‌ با تلاش‏های صورت گرفته، تعدادی از عاملان حادثه تروریستی سراوان دستگیر شده و اطلاعات خوبی از آنها به دست آمده است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۶
علی عبداللهی
 
علی عبداللهی
به گزارش زاهدانه ، علی عبداللهی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور پیش از ظهر امروز(سه‌شنبه) در حاشیه برگزاری آیین چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه سمنان با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین پیگیری‏های انجام شده جهت  دستگیری عاملان حادثه تروریستی سراوان با بیان اینکه حادثه سراوان، اقدام تروریستی ناگواری بود که روی داد و هم‏اکنون در حال پیگیری ابعاد و زوایای آن هستیم، اظهارداشت: با تلاش‏های صورت گرفته، تعدادی از عاملان حادثه تروریستی سراوان دستگیر شده و اطلاعات خوبی از آنها به دست آمده است.

وی در ادامه  افزود: در عین حال، درصدد رایزنی و مذاکره با مسئولان پاکستانی به عنوان کشور همسایه هستیم تا در آینده بتوانیم جلوی این قبیل حوادث را بگیریم چرا که اقدامات خوبی در این زمینه در حال انجام است.

عبداللهی با تاکید بر لزوم  توجه بیشتر مسئولان پاکستان به این دست مسائل تصریح کرد: در برهه کنونی، امنیت بسیار مطلوبی در داخل کشور و نقاط مرزی جمهوری اسلامی ایران حاکم شده است و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اضافه کرد: امروز  در 65 درصد مرزهای جنوب شرقی کشور، فعالیت‏ها سامان خوبی یافته و اقدامات کنترلی بسیار مطلوبی در دست اجراست.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
مرجع : باشگاه خبرنگاران