کد مطلب: 63009
 
معاون سیاسی‌اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:
۲۵۳ کاندید رأی اعتماد دستگاه نظارتی را تا این مرحله کسب کردند
معاون سیاسی‌اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۲۵۳ کاندید رأی اعتماد دستگاه نظارتی را تا این مرحله کسب کردند و آنانی که رد صلاحیت شدند کار برای آنان تمام نشده با اصلاح فرایند می‌توانند برای دور بعد آماده شوند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۳
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، رضا شریفی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: ۲۵۳ کاندید رأی اعتماد دستگاه نظارتی را تا این مرحله کسب کردند
به انسجام ملی نیاز داریم استان را باهم باید ساخت و ید واحده باشیم از همه ظرفیت و امکانات استفاده کنیم
باید به آن کاندیدها تبریک گفت، آنانی که رد صلاحیت شدند کار برای آنان تمام نشده است با اصلاح فرایند می‌توانند برای دور بعد آماده شوند این به معنای امید است و همه جامعه باید امیدوار باشند.

وی ادامه داد: بنابراین است که انتخابات سالم برگزار و باعث شود حال مردم بهتر شود مردم باید فردی را انتخاب کنند تا به فرایند توسعه استان کمک کند و یک مجلس قوی و توسعه محور داشته باشیم.

معاون سیاسی‌اجتماعی استاندار تصریح کرد: انسجام ملی نیاز داریم استان را باهم باید ساخت و ید واحده باشیم از همه ظرفیت و امکانات استفاده کنیم و مهم‌ترین امکانات ما نیروی انسانی
روایتگری صحیح و درست از اتفاقات استان که در این راستا اقدامات بسیار مطلوبی صورت‌گرفته است، این استان فرهنگی و اقتصادی دارد می‌شود و مسائل و انگاره‌های منفی باید مدیریت و تدبیر شود.
است

وی افزود: نیاز به یک آرامش اجتماعی برای رسیدن به اهداف داریم اگر با یکدیگر درگیر باشیم جریانات گذشته تکرار می‌شود، در تریبون‌ها و انسجام نخبگانی باید آرامش داشت.

شریفی تصریح کرد: تا حد مطلوب فاصله داریم؛ ولی وضعیت روبه‌بهبود است و امید داریم این وضعیت بهتر شود، باید با یکدیگر مهربان‌تر باشیم و مانند گذشته از برخی خطوط قرمز عبور نکرد ما حاکمیت و پدر هستیم.

وی ادامه داد: باتدبیر، صبر و حوصله برخی اختلافات را باید حل کرد هم باید خودمان و هم دوستانه که گلایه و سخنی دارند به تدبیر و حوصله دعوت می‌کنیم تا استان جای بهتری برای فرزندانمان باشد.

باید نیمه پر لیوان و نکات مثبت را دید
معاون سیاسی‌اجتماعی استاندار اظهار کرد: در شرایط مثبت هم می‌توان مطالبه‌گری و احقاق حق کرد و خیلی منصفانه هم نیمه پر و هم نیمه خالی لیوان را دید باید مثبت‌ها را نیز دید و این شدنی است.

وی افزود: زمانی که تیم مدیریتی روی یک موضوع تمرکز کرده است سخت‌ترین مشکلات را حل کرده
با حضور نیروهای متعهد، معتقد، متخصص، دلسوز، قدرشناس و ماندگار در سیستان و بلوچستان باید تربیت و کادرسازی شوند.
است، سیستان و بلوچستان یک استان اقتصادی است و به‌شدت به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان نیاز است.

شریفی مطرح کرد: توسعه اول در ذهن ما و جامعه نخبگانی باید شکل بگیرد و اختلافات گذشته تکرار نشود و عقب‌ماندگی‌ها جبران شود استان با بلوچ‌های غیور باید شناخت نه با اشرار این استان را نه اوباش با مفاخر باید شناخت.

وی ادامه داد: روایتگری صحیح و درست از اتفاقات استان که در این راستا اقدامات بسیار مطلوبی صورت‌گرفته است، این استان فرهنگی و اقتصادی دارد می‌شود و مسائل و انگاره‌های منفی باید مدیریت و تدبیر شود.

 معاون سیاسی‌اجتماعی استاندار عنوان کرد: کادرسازی با حضور نیروهای
تعداد افراد واجد شرایط در استان یک میلیون و ۹۰۵ هزار و ۹۹۳ نفر است و هزار و ۸۱۳ نفر رأی اول هستند
متعهد، معتقد، متخصص، دلسوز، قدرشناس و ماندگار در سیستان و بلوچستان باید تربیت شوند این امرشدنی است و باید به آن رسید و انسجام، روایتگری و کادرسازی ابرپروژه است و باید به آن دست‌یافت.

هشت نفر از ۲۵۳ نامزد تأیید صلاحیت شده انصراف دادند

وی افزود: ۲۵۳ نفر کاندید در حوزه سیستان و بلوچستان تأیید صلاحیت شدند که ازاین‌بین هشت نفر اعلام انصراف کردند نامزدها تا هشتم اسفندماه می‌توانند انصراف خود را اعلام کنند.

شریفی گفت: تعداد افراد واجد شرایط در استان یک میلیون و ۹۰۵ هزار و ۹۹۳ نفر است و تعداد دو میلیون و ۱۹۳ هزار تعرفه عرضه
در زاهدان، مرکز استان ۱۸۸ شعبه ثابت و ۲۴ شعبه سیار و در مجموع ۲۱۲ شعبه متمرکز هستند.
خواهد شد و در انتخابات سال جاری ۱۶۶ هزار و ۸۱۳ نفر رأی اول هستند که ۸۱ هزار و ۷۶۸ نفر زن و ۸۵ هزار و ۴۵ نفر مرد هستند.

وی ادامه داد: در سیستان و بلوچستان ۱ هزار و ۸۶۱ تعداد شعبه اخذ رأی ۹۰۱ شعبه ثابت و ۹۶۰ شعبه سیار است که ازاین‌بین در زاهدان، مرکز استان ۱۸۸ شعبه ثابت و ۲۴ شعبه سیار و در مجموع ۲۱۲ شعبه متمرکز هستند.

 معاون سیاسی‌اجتماعی استاندار اظهار کرد: نامزدهای منتخب از تاریخ ۳ لغایت ۹ اسفند فرصت تبلیغات انتخابات را دارند و ۴۰ هزار نفر کل عوامل اجرایی انتخابات، نظارت، بازرسی، امنیتی و... هستند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark