کد مطلب: 62209
 
استاندار سیستان و بلوچستان:
رمز پیروزی جوانان فلسطینی تکیه بر خداوند است/ با پشتیبانی امت اسلامی فلسطین به زودی آزاد خواهد شد
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ملت بزرگوار فلسطین جوانان و نوجوانان دارد که رمز پیروزی آن‌ها تکیه بر خداوند است.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۶
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، محمد کرمی در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: مردم امت اسلامی با زبان روزه برای رضایت الهی و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین امروز آمدند و در طول تاریخ رژیم صهیونیستی تلاش برای شفای در امت اسلامی بود و در زمان حضرت محمد (ص) هم خیلی تلاش کردند اما پیامبر اسلام قاطعانه با آنان برخورد کردند و در قرآن کتاب الهی بار‌ها تذکر داده که مسلمانان مراقب باشید که دشمن اصلی شما‌یهود و صهیونیست است.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بلافاصله امت اسلامی به رهبری امام بزرگوار برای پشتیبانی از ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین به میدان آمدند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امام فرمودند روز قدس روز اتحاد دنیای اسلام است روزی که اسلام این دین خدا در دنیا پیاده و فراگیر خواهد شد، ملت بزرگوار ایران به رهبری حکیم فرزانه، مقام معظم رهبری سالهاست بدون واهمه از هیچ کشوری اعلام کردند که هر جا فریاد مظلومی را شنیدید ملت ایران اسلامی حامی مظلومین است به خصوص ملت فلسطین که سالهاست در رنج و شکنجه برخورد‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی متکی به خداوند متعال دارد با قدرت‌ایستاده چون کسی که خدا را دارد یعنی کل عالم را دارد و از هیچ قدرتی واهمه ندارد و همیشه اعلام کرده که پشتیبان ملت فلسطین است.

کرمی اذعان کرد: امروز می‌بییند که جبهه مقاومت گروه‌های مختلف فلسطینی با انسجام از توان خوبی که در اختیارشان قرار گرفته مقابل همه طرح‌های صهیونیستی‌ایستاده‌اند این ملت بزرگوار فلسطین جوانان و نوجوانان فلسطینی دارد که رمز پیروزی آن‌ها تکیه بر خداوند است.

وی افزود: امروز مشاهده می‌کنید که مسئولین رژیم صهیونیستی اعتراف می‌کنند که از درون در حال فروپاشی هستند و این جز لطف الهی نیست و این تحقق و وعده الهی است.

استاندار استان بیان کرد: گروه‌های مختلف فلسطینی با انسجام، تلاش، ایثار، شجاعت و مقاومت به میدان آمدند و امت اسلامی با وحدت و انسجام پشتیبان ملت است.

کرمی خاطرنشان کرد: به فضل الهی و عنایات خداوند و جهاد مستمر و تلاش جوانان و مردم فلسطین و پشتیبانی امت اسلامی فلسطین به زودی آزاد خواهد شد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark