کد مطلب: 62263
 
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:
سیستان و بلوچستان در مدار توسعه قرار گرفته است
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: استان هم‌اینک در بخش عمرانی و زیرساختی در مدار توسعه قرار گرفته و نیاز است تا مردم در زمینه سرمایه‌گذاری در این منطقه ورود جدی داشته باشند.
تاریخ انتشار : شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۳
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلی المهدی زاهدان برگزار شد، بیان کرد: سرمایه‌گذاری‌های زیادی در زمینه عمرانی و طرح‌های زیرساختی در سیستان و بلوچستان انجام و در حال انجام است که نیاز به ورود مردم برای سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها هستیم.

وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان برای توسعه و پیشرفت این استان در زمینه سرمایه‌گذاری و ارائه‌ایده ورود کنند تا توسعه این نقطه از ایران اسلامی رقم بخورد.

امام جمعه زاهدان گفت: سیستان و بلوچستان در تمام زمینه‌ها دارای ظرفیت است که بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند بسیاری از نیاز‌های کشور را برطرف کند.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بی‌شماری است که متأسفانه تاکنون به خوبی از آن استفاده نشده و نیازمند ورود جدی مردم برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف هستیم.

آیت الله محامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب که اشراف بسیار زیادی بر مسائل مختلف کشور دارند چندین سال است که شعار سال را با موضوع اقتصادی نامگذاری می‌کنند و دلیل آن این است که دشمن از این ناحیه به دنبال ضربه زدن به نظام و کشور است.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی رهبر معظم انقلاب امسال را با نام مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری کردند که این امر جز با همت مسوولان، دولتمردان و ورود مردم در زمینه سرمایه‌گذاری در زیربخش‌های اقتصادی محقق نخواهد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark