کد مطلب: 62966
 
رئیس بسیج مستضعفین:
یکی از تأسف‌بارترین دوران ایران دوران پهلوی بود
رئیس بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران رنج بسیاری را در دوران ستم‌شاهی احساس می‌کرد یکی از تأسف‌بارترین و اندوه‌بارترین دوران، دوران پهلوی بود.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۲
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، سردار غلامرضا سلیمانی در نشست صمیمانه با بسیجیان زاهدانی بیان کرد: بسیاری از افرادی که امشب در این برنامه حضور دارند دوران ستم‌شاهی را لمس نکردند و نمی‌داند ملت ایران چه رنجی را در دوران ستم‌شاهی احساس می‌کرد یکی از تأسف‌بارترین و اندوه‌بارترین دوران، دوران پهلوی بود.

وی ادامه داد: درگذشته با جمع‌آوری نیروی از بین طوایف و عشایر نیروی نظامی را شما می‌دادند و در مقابل دولت شورش کرده و به پادشاهی می‌رسیدند؛ مانند حکومت قاجار و... ایجاد شدند؛ اما رژیم فاسد شاهنشاهی تربیت شده انگلیس و دشمنان ایران بود.

رئیس بسیج مستضعفین تصریح کرد:
بزرگ‌ترین شکست‌های دشمنان ما در مسیر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جنگ‌های روانی، فرهنگی، انواع تحریم‌ها اتفاق افتاد ۴۵ سال ما مقاومت و ایستادگی کردند.
بعد از کودتای رضاخان با مأموریت سرکوب تظاهرات آزادی‌خواه مردم را برعهده داشت که یا حمایت انگلیس به پادشاهی رسید و بر مردم ایران حکومت کرد.

ملت ایران با تغییر مسیر تاریخ خود مسیر بشریت را تغییر داد

وی ادامه داد: رضاشاه بعد از حمله متفقین که از شمال و جنوب مرزهای کشور را مورد حمله قرار دادند و به‌جای مقاومت دستور تسلیم داد فرزندان مملکت منتظر دستور رهبر خود برای مقاومت بودند؛ ولی در هیچ کجا نمی‌خوانیم که در آن روز علیه دشمنان مقاومتی صورت گرفت؛ بلکه کشور توسط دشمنان اشغال شد.

سردار سلیمانی تشریح کرد: رضاخان بدون محکمه تبعید شد و سپس محمدرضا پهلوی باتدبیر و برنامه انگلیسی‌ها به حکومت رسید و پنج سال مملکت در اشغال انگلیس قرار داشت.

وی افزود: ملت ایران با تغییر مسیر تاریخ خود مسیر بشریت را تغییر داد و هندسه مطلق در سطح جهان متحول شود و همه نسل‌های ما در این مسیر علیه نظام سلطه ایستادگی کردند.

 رئیس بسیج مستضعفین اذعان کرد: بزرگ‌ترین شکست‌های دشمنان ما در مسیر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جنگ‌های روانی، فرهنگی، انواع تحریم‌ها اتفاق افتاد ۴۵ سال ما مقاومت و ایستادگی کردند.

وی عنوان کرد: ملت ایران برای ملت‌های الگوی خود قراردادند و تشویق می‌کنند و به نیکی، شرافت و عزت یاد می‌کنند این دستاوردهای بی‌نظیری است که الگوی سایر ملت‌ها باشد در دنیا فقط یک ملت است که
رای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت کنند و این تولید قدرت نرم بر حضور پای صندوق‌های رأی و مشارکت محقق می‌شود.
در مقابل نظام سلطه ایستادگی کرده است.

اگر نوای تفکر بسیجی در کشوری حکم‌فرما شود آن کشور از گزند دشمنان مصون می‌ماند

سردار سلیمانی مطرح کرد: بسیجیان ولایت‌مدار در محور اصلی مقاومت قرار دارند و گوش‌به‌فرمان حکیم فرزانه گوش فرادهید به‌عنوان ستون اصلی این مقاومت شناخته می‌شویم امام راحل می‌فرمایند اگر نوای دلنشین تفکر بسیجی در کشوری حکم‌فرما شود آن کشور و آن ملت از گزند دشمنان مصون خواهد ماند.

وی ادامه داد: بسیجیان برای ملت ایران و تحقق اهداف ارزشمند این ملت بزرگ فداکاری کردید تا کشور از گزند دشمنان مصون ماند و با ایستادگی این مسیر ادامه خواهد داشت.

 رئیس بسیج مستضعفین اظهار کرد: مشارکت گسترده‌ای را محقق کنید و ملت بزرگ ایران مقابل دشمنان بایستند و برای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت کنند و این تولید قدرت نرم بر حضور پای صندوق‌های رأی و مشارکت محقق می‌شود.

وی در پایان گفت: سیستان و بلوچستان در همه دوره‌ها جزو استان‌های برجسته از لحاظ شرکت در انتخابات بوده است و امید داریم بار هم با مشارکت گسترده تحقق یابد و اگر کسی گله و دلخوری دارند چهره‌به‌چهره خواسته شود تا در انتخابات شرکت کنند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark