کد مطلب: 63055
 
مدیر دفتر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:
احداث خانه بهداشت در نورآباد پس کوه سیب و سوران
مدیر دفتر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: باهدف افزایش دسترسی ساکنین روستاها به مراقبت‌های بهداشتی، بیست و دومین خانه بهداشت جدید در نورآباد پسکوه سیب و سوران احداث شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۳
 
مرتضی عارفی، در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیور» با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون بیست و دوخانه بهداشت جدید در مناطق روستای احداث شده است بیان کرد: ساخت خانه بهداشت در روستا، یک گام مهم به‌منظور بهبود و تقویت سیستم بهداشت و درمان در مناطق روستایی است که منجر به ارتقای سطح دسترسی به خدمات بهداشتی و پیشگیری از بیماری‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: ساکنین روستای پسکوه سیب و سوران که جمعیتی بالغ بر ۱ هزار و ۸۹۷ نفر را شامل می‌شود پس از این می‌توانند با مراجعه به این خانه بهداشت از خدمات بهداشتی و درمانی بهره ببرند.

مدیر دفتر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: برای ساخت این خانه بهداشت بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی در پایان گفت: خانه بهداشت روستای نورآباد پسکوه شهرستان سیب و سوران ۹۶ مترمربع زیر بنا دارد و برای تجهیز و بکار گیری نیروی انسانی، تحویل معاونت بهداشت دانشگاه شد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark