کد مطلب: 62732
 
 مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
 هفته بسیج یادآور رشادت‌های ملت انقلابی ایران اسلامی است
مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: هفته بسیج یادآور رشادت‌های ملت انقلابی ایران اسلامی است این ملت بزرگ فرزندان بسیجی خود را به جبهه‌های دفاع مقدس گسیل داشته است.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۴
 
حسن نکویی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی فرهنگ، جغرافیا، ملیت و هویت تاریخی ندارد و می‌خواهد خود را به جهانیان به‌عنوان یک ملت معرفی کند بیان کرد: امسال در شرایطی وارد برنامه‌های هفته بسیج می‌شویم که در گوشه‌ای از دنیا مردم مظلومی در حال احقاق حق حقوق و آزادکردن سرزمین‌های خود هستند.

 وی با اشاره به برنامه‌های متنوع توسط کارمندان بسیجی سیستان و بلوچستان در هفته بسیج ادامه داد: برنامه‌های هفته بسیج با سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت با کلیدواژه «بسیج امید ملت ایران» رقم خواهد خورد.

 مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان با یادآوری این نکته که هفته بسیج یادآور رشادت‌های ملت انقلابی ایران اسلامی است تصریح کرد: این ملت بزرگ فرزندان بسیجی خود را به جبهه‌های دفاع مقدس گسیل داشت و دفاع مردمی را با رهبری امام راحل (ره) در برابر دشمن متجاوز شکل داد و از درون این دفاع مردمی قدرتی تشکیل شد که امروز ایران اسلامی را به امنیت پایدار و مردم پایه رسانده است.

 وی یکی از ابزارهای قدرت برای اینکه اهمیت ادراکی جامعه هدف را به خطر بیندازند، جنگ شناختی عنوان کرد و افزود: در جنگ غزه به دنبال آن هستند که اذهان را منحرف کنند و به سمت تفسیرهای مطابق با طراحی دشمن پیش رویم. طوفان الاقصی ترکیبی‌ترین و غافلگیرکننده‌ترین عملیات علیه رژیم صهیونیستی در چند دهه اخیر بوده است.
 
 نکویی در پایان تکیه بر مردم‌سالاری دینی را یکی از دستاوردهای ملت ایران در دوران دفاع مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی نیز که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان چشم‌انداز ایران اسلامی بیان شده است، به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی خواهیم بود و ما وظیفه داریم مظلومیت و مقاومت مردم غزه را تبیین کنیم و رژیم صهیونیستی قادر نیست که جریان جهادی مقاومت را از بین ببرد؛ چرا که این جریان از دل اعتقادات مسلمانان در حال جوشش بوده و پشت آن یک مظلومیت نهفته است.

 انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark