کد مطلب: 63047
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان:
حضور پرشور مردم به‌ویژه خانواده شهدا و ایثارگران حماسه به‌یادماندنی آفرید
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: از حضور پرشور مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حماسه‌ای به‌یادماندنی آفریدند تشکر می‌کنم.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۹
 
محمد ناظری در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: از حضور پرشور مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که با حضور خود در عرصه آزاد و قانونی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، حماسه‌ای به‌یادماندنی آفریدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به آیه «إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَییِرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَییِرُواْ مَابِأَنْفُسِهِمْ» افزود: در حقیقت خدا حال قومی را تغییر نمی‌دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند حماسهٔ حضور پرشور مردم در انتخابات، صفحهٔ تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود، یکبار دیگر آگاهانه و به هنگام، دفاع جانانهٔ خود از نظام اسلامی را به همه نشان دادند و یاوه‌های دشمنان این مرزوبوم را باطل ساختند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: بار دیگر وسوسهٔ شیطانی آنان را که می‌کوشیدند ملت را از حضور در کنار صندوق‌های رأی دلسرد کنند، نقش‌برآب کرد و با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخابی آگاهانه و هوشمندانه در سرنوشت کشور که برای اقتدار و سربلندی آن صدها هزار شهید، جانباز و آزاده تقدیم شده، حمایت خود را از انقلاب، ولایت‌فقیه و آرمان‌های نظام اسلامی به نمایش گذاشتید.

وی ادامه داد: ما هیچگاه از یاد نخواهیم برد که هر چه داریم از خون شهدا، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان و ایثارگران است که نه‌تنها در دوران انقلاب و دفاع مقدس بلکه در دوران های پس از آن نیز پابه‌پای دولت و ملت در امر سازندگی و بالندگی و دفاع از غرور و عزت کشور قدم برداشته و حضور داشته‌اند.

ناظری تشریح کرد: اینجانب با قدردانی از حضور ارزشمند شما مردم استان سیستان و بلوچستان خصوصاً خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که با حضور خود در پای صندوق‌های رأی، دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس کردند و با شور و شعور ملی، دوباره پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند و مُهری از غرور، عزت و سربلندی بر شناسنامه تاریخی و سیاسی کشور نشاندند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در پایان گفت: امید داریم که منتخبان با الگوگرفتن از زندگی شهدا و وصایای این عزیزان در راستای رشد، توسعه و اعتلای کشور تلاش کنند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark