کد مطلب: 63119
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان:
فاز اول توسعه شرکت آرمان گستر نوین کنارک افتتاح شد
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تولید قوطی کنسرو با افتتاح فاز اول توسعه (اضافه‌شدن پنج‌خط جدید پرس قوطی) در شرکت آرمان گستر نوین کنارک با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۶۵ میلیاردریالی افزایش می‌یابد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۲
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز» به نقل از روابط‌عمومی صمت سیستان و بلوچستان ایرج حسن‌پور در مراسم افتتاح این فاز از کارخانه گستر نوین که با حضور امام‌جمعه کنارک، فرماندار و اعضای شورای اداری انجام شد، بیان کرد: این اقدام با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۶۵ میلیارد ریال توانست تعداد پنج‌خط جدید پرس قوطی به خطوط قبلی شرکت آرمان گستر نوین کنارک در قالب فاز اول توسعه این شرکت اضافه کند و به بهره‌برداری رسید.

 وی افزود: با بهره‌برداری از فاز اول توسعه کارخانه گستر نوین ظرفیت تولید سالانه قوطی کنسرو در این شرکت از هشت هزار تن به ۱۶ هزار تن افزایش یافت.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: این اقدام ارزشمند زمینه اشتغال مستقیم را برای ۱۹۰ نفر جویای کار فراهم کرد.

 وی در ادامه به تأمین و توزیع اقلام ضروری و موردنیاز سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده از طرف شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی در مجموع به میزان ۳۰ میلیارد ریال کمک نقدی به‌حساب دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت حمایت از سیل‌زدگان استان واریز شده است.

 حسن‌پور اظهار کرد: مجموعه صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از همان لحظات ابتدایی وقوع سیل در مناطق آسیب‌دیده حضور داشته و بنا بر وظایف محوله از سوی ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار، نقش‌آفرینی می‌کند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark