کد مطلب: 36605
 
نمونه جلسه دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب در هیچ کجای دنیا دیده نمی‌شود
قائم مقام جمعيت دانشجويان حامي عدالت اسلامي گفت: درصد قابل توجهی از رهبران دنیا زمان خود را برای رسیدگی به لذت‌های دنیایی می‌گذرانند و این در صورتی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی زمانی را خاص دانشجویان تعریف کرده و با آنان از نزدیک به گفتگو می‌نشینند.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۱
نمونه جلسه دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب در هیچ کجای دنیا دیده نمی‌شود
 
به گزارش زاهدانه ، "محمدحسین پرکره" با اشاره به اینکه در هیچ جای دنیا شادابی رهبری با طراوت تر از رهبر معظم انقلاب سراغ نداریم و این یک نعمت برای کشور است، گفت: درصد قابل توجهی از رهبران دنیا زمان خود را برای رسیدگی به امور و لذت‌های دنیایی می‌گذرانند و این در صورتی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی زمانی را خاص دانشجویان تعریف کرده و با آنان از نزدیک به گفتگو می‌نشینند.
 
قائم مقام جمعيت دانشجويان حامي عدالت اسلامي با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب گاهی در دیدار با دانشجویان و ایثارگران از نشستن بر روی صندلی هم خودداری می‌کنند، تصریح کرد: این نشانگر این است معظم‌له برای این دو قشر احترام و اهمیت زیادی قائل هستند و آینده را از آن جوانان می‌دانند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از ابزارهای صدور انقلاب اسلامی حضور دانشجویان به عنوان قوه محرک جامعه است که می‌تواند پیام انقلاب را به دنیا صادر کند دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجویان در همین راستا تعریف می‌شود که در آینده کشور به دست این مدیران جوان رقم خواهد خورد.


انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark