کد مطلب: 29045
 
با حضور نماینده ولی فقیه در سوریه
مراسم بزرگداشت حماسه 9 دي در مسجد جامع زاهدان برگزار شد
مراسم بزرگداشت حماسه عظیم 9 دی امروز در مسجد جامع زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۱
 
مراسم بزرگداشت حماسه 9 دي در مسجد جامع زاهدان برگزار شد
به گزارش زاهدانه ، پیش از ظهر امروز ( 9 دی ماه ) مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور نماینده مقام معظم رهبری در کشور سوریه ، جمع کثیری از اقشار مختلف مردم اهم از شیعه و سنی و مسئولان در مسجد جامع زاهدان برگزار شد.
نماینده مقام معظم رهبری در کشور سوریه ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص ) و همچنین شهادت امام حسن مجتبی ( ع) از حماسه 9 دی به عنوان روز به نمایش گذاشتن بصیرت و شعور سیاسی ملت ایران و همچنین روز تجدید میثاق با مقام معظم رهبری یاد کرد.
آیت الله حسینی با اشاره به اینکه در طول تاریخ انقلاب های مختلفی در جهان صورت گرفته که به دلیل نداشتن رهبری واحد و پشتوانه مردمی با شکست مواجه شدافزود:در فتنه سال 88 نیز انقلاب ما به واسطه داشتن رهبری قدرتمند و مردمی بیدار نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد .
وی گفت: سه عنصر مهم رهبری، استراتژیک جمهوری اسلامی و مردم آگاه عوامل اصلی بقای انقلاب اسلامی هستند که این انقلاب را از سایر انقلاب های مردمی دنیا متمایز کرده است.

نماینده مقام معظم رهبری در کشور سوریه بیان کرد: دشمن به همراه عوامل داخلی خود در جریان فتنه سال 88 به گونه ای طراحی کرده بود که نوعی تغییر در بطن و متن انقلاب اسلامی به وجود آورده و جریان اصیل انقلاب را به انحراف کشاند.

آیت الله حسینی ادامه داد: مردم انقلابی ایران وقتی دیدند دشمنان و فتنه گران دست به دست یکدیگر داده اند تا ازرشهای انقلاب را خدشه دار و تضعیف کنند همانند دوران جنگ تحمیلی با بصیرت و اقتدار از رهبر و ولایت فقیه دفاع کرده و حماسه ای دیگری را در 9 دی آفریدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران به عنوان کشوری صلح طلب و حامی حقوق بشر در دنیا شناخته شده است و دستیابی ایران به انرژی صلح آمیز هسته‌ای کشورهای غربی و حامیانشان را عصبانی کرده و آنها می خواهند از هرترفندی برای ضربه وارد کردن به نظام بهره ببرند که باید در این زمینه آگاه و هوشیار بود.

برای دیدن تصاویر مراسم کلیک کنید

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark