کد مطلب: 31718
 
وحشت اسرائیل از هواپیمای ربوده شده مالزیایی
روزنامه اسرائیلی "یدیعوت احارونوت" خبر از وحشت مقامات اسرائیل از هواپیمای ربوده شده مالزیایی داد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۱۵
به گزارش زاهدانه به نقل از پایگاه خبری "پانوراما-الشرق الأوسط" ، روزنامه اسرائیلی "یدیعوت احارونوت" در خبری اعلام کرد : مقامات اسرائیلی اقدامات امنیتی هوایی شدیدی را از ترس بکارگیری هواپیمای ربوده شده مالزیایی در حمله ای لیه این رژیم ، بکار گرفته اند.
 
این روزنامه روز گذشته از "اسرائیل کاتز" وزیر حمل و نقل اسرائیل نقل می‌کند : روند شناسایی هواپیماها و خلبانان خارجی سخت تر خواهد شد. این روزنامه همچنین نوشت : کاتز دستوراتی نیز برای آماده بودن برای هرنوع سناریوی ممکنی داده است.
 
این روزنامه از قول یک مقام مسئول در وزارت حمل و نقل اسرائیل نقل کرده  : هیچ کس نمی‌داند که این هواپیمای مالزیایی کجاست ، از این رو ما هیچ خطری را نمی‌پذیریم.
 
شایان ذکر است که این مسأله تنها نگرانی اسرائیل نبوده ، بلکه روزنامه انگلیسی تلگراف نیز اعلام کرده است : ممکن است هواپیمای مالزی به شیوه حملات 11 سپتامبر سال 2001 ربوده شده باشد.این روزنامه می‌نویسد : مقامات مالزیایی در شواهدی که بدان دست یافته اند اعلام کرده اند : دستگاه های ارتباطی هواپیما عمدا قطع گردیده است ، و چه بسا افراد تندرو و افراطی این هواپیما را دزیده باشند.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark