کد مطلب: 48468
 
امام جمعه زاهدان:
شهادت ماموران نیروی انتظامی از روح شرارت و قانون گریزی مخلان امنیت سرچشمه می گیرد
امام جمعه زاهدان از مسئولان خواست تا با عاملان حوادث دلخراش به طور قاطع و جدیت برخورد کنند چون این گونه اقدامات از روح شرارت و قانون گریزی، ایجاد اختلال در نظم اجتماعی سرچشمه می گیرد.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰
 
به گزارش زاهدانه، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های عبادی سیاسی نظام جمعه این هفته که در مصلی قدس برگزار شده بود، اظهار داشت: شهادت ماموران نیروی انتظامی از روح شرارت و قانون گریزی مخلان امنیت عمومی سرچشمه می گیرد و با عاملان آن باید به طور قاطع و جدی برخورد شود.
وی گفت: کسانی که در راه خدا به فیض شهادت نائل می شوند زنده هستند و در نزد پروردگار خود روزی می خورند، این افراد برای تحقق هدف مقدس که همان برقراری نظم و امنیت اجتماعی ، برقراری حاکمیت قانون، تامین امنیت و آرامش مردم است جان خود را فدا کرده اند.
امام جمعه زاهدان بیان داشت: قاتلان و اشراری که چنین انسانهای باایمان و بی گناهی را به طور عمد مورد هدف قرار می دهند و به شهادت می رسانند چه در این دنیا و چه در آخرت گرفتار عذاب الهی خواهند شد.
وی از مسئولان خواست تا با عاملان چنین حوادث دلخراشی به طور قاطع و جدیت برخورد کنند چون این گونه اقدامات از روح شرارت و قانون گریزی، ایجاد اختلال در نظم اجتماعی سرچشمه می گیرد.
آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه جایگاه شهادت فرای فهم بشریت است، تصریح کرد: قرآن کریم از آدم کشی بعنوان یک پدیده شوم یاد کرده است و کشتن بی دلیل یک انسان به منزله کشتن همه انسان ها است.
وی بیان داشت: ما درمکتبی قرار داریم که شهادت را به یک قدرتی در دفاع از حق علیه باطل تبدیل کرده و امروز با روحیه شهادت طلبی این جوانان بکار بردن صلاح ها جنگی خطرناک و وحشتناکی که دشمن دارد در این مرز و بوم بی خاصیت و بی تاثیر است.
این مسئول در ادامه از وقف بعنوان پدیده‌ای مبارک در جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: این مهم به عنوان حلقه وصل بین مسلمانان است.
وی با بیان اینکه توجه ویژه به موقوفات و ترویج فرهنگ وقف باید مورد تاکید همگان قرار بگیرد، افزود: وقف از مسائل مشترک همه انبیاء است که ترویج این فرهنگ حسنه باید روز به روز گسترش یابد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark