کد مطلب: 38063
 
افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد به دور از انصاف است/"کمیته آموزش عالی" مجلس موضوع را پیگیری می‌کند
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد را به دور از انصاف خواند و گفت: "کمیته آموزش عالی" مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۸
به گزارش زاهدانه ، عطاءالله سلطانی صبور نماینده مردم رزن در مجلس درباره افزایش قیمت شهریه‌ها در دانشگاه آزاد، اظهار داشت: از آن‌جایی که قشر دانشجو  درآمد خاصی ندارد و با توجه به افزایش تورم در بخش مسکن و مسائل جانبی، افزایش شهریه دانشگاه غیرمنطقی و به دور از انصاف است.
 
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در افزایش نرخ شهریه باید بسیار محتاط باشد، افزود: بیشتر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از طبقات متوسط جامعه هستند که باید به جد مورد حمایت قرار گیرند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه جبران هزینه‌ها از سوی مردم ساده‌ترین کار است، گفت: متاسفانه برخی مسئولان به تبعات تصمیمات خود نمی‌اندیشند و این تصمیم نیز از تصمیماتی است که آسیب‌های روانی، اجتماعی و خانوادگی به دنبال دارد و از منطق، انصاف و مردم‌داری به دور است.
 
عضو کمیسیون آموزش در پایان خاطر نشان ساخت: قطعا این موضوع یکشنبه آینده در کمیسیون بررسی و "کمیته آموزش عالی" مجلس مامور بررسی و رسیدگی به آن خواهد شد.  

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark