کد مطلب: 63074
 
معاون آموزش ابتدایی اداره کل سیستان و بلوچستان:
بازدید تیم‌های اعزامی از ۶۲ آموزشگاه منطقه نصرت‌آباد
معاون آموزش ابتدایی اداره کل سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌های اعزامی نظارتی اداره کل آموزش‌وپرورش استان از ۶۲ آموزشگاه منطقه نصرت‌آباد بازدید کردند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۳
 
رسول صفرزایی در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» با اشاره به بازدید نظارتی اداره کل آموزش‌وپرورش در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ از مدارس ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم نصرت‌آباد، بیان کرد: در همین راستا ۱۲ تیم نظارتی متشکل از اعضای حوزه‌های مختلف اداره کل آموزش‌وپرورش استان ضمن حضور در منطقه به بررسی فعالیت‌ها و اقدامات این آموزشگاه‌ها بر اساس ۵۰ آیتم و شاخص مندرج در فرم‌های نظارتی استاندارد پرداختند.

وی با تأکید بر هدفمند و نتیجه محور بودن این بازدیدهای میدانی افزود: نقد و بررسی ارزیابی‌های انجام شده باهدف شناسایی نقاط قوت و ضعف کنونی، کاهش تدریجی فاصلهٔ وضعیت فعلی و وضعیت مطلوب و در نهایت برطرف نمودن مشکلات و موانع با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن را هدف نهایی این مجموعه بازدیدهای نظارتی بر شمرد.

لازم به ذکر است با پایان این مانور نظارتی در نشست جمع‌بندی مقرر شد باهدف پیگیری مصوبات نشست تا پیش از پایان سال تحصیلی جاری، مجدداً تیم‌های نظارتی یادشده با حضور در منطقه، پیگیری مصوبات و رفع مشکلات را مورد بررسی مجدد قرار دهند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark