کد مطلب: 63100
 
مسئول اداره حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان:
۳۰ میز خدمت معاضدت قضایی در سطح سیستان و بلوچستان برپا شد
مسئول اداره حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: هم‌زمان با هفته گرامیداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ۳۰ میز خدمت حقوقی و قضایی در سراسر استان به جهت خدمت‌رسانی دایر شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۶
 
علی نشاطی در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: هم‌زمان با رویداد هزار میز خدمت معاضدت قضایی سراسر کشور به مناسبت هفته گرامیداشت شهید و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ۳۰ میز خدمت برای ارائه مشاوره حقوقی در استان سیستان و بلوچستان برپا شده است.

وی افزود: میزهای خدمت برای مشاوره معاضدت حقوقی قضایی تا ۲۲ اسفندماه در سراسر استان سیستان و بلوچستان در گلزار شهدا، مصلی های نمازجمعه و ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان برپا است و علاوه بر جامعه هدف، عموم مردم می‌توانند از خدمات مشاوره رایگان حقوقی بهره ببرند.

مسئول اداره حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصریح کرد: وکلای معرفی شده از سوی کانون وکلا، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه استان، بسیج حقوق‌دانان و نیز تعدادی از حقوق‌دانان ایثارگر در این میزهای خدمت به جامعه هدف و عموم مردم مشاوره می‌دهند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark