کد مطلب: 63010
 
با حضور سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران؛
سومین جشنواره و نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت، افتتاح شد
 سومین جشنواره و نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت باهدف ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و ایجاد خودباوری در عرصه فناوری و صنعت در حال برگزاری است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۲
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، سومین جشنواره و نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت باهدف ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و ایجاد خودباوری در عرصه فناوری و صنعت با معرفی واحدهای تولیدی مانع‌زدایی شده و معرفی ایده‌های نوآورانه در حوزه‌های صنعت از یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه تا یکم اسفند ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

رونمایی از واحدهای تولیدی مانع‌زدایی شده، معرفی ۳۰۰ محصول بومی‌سازی شده، معرفی و الگوسازی نوآوران و فناوران برتر عرصه صنعت و معدن، معرفی و الگوسازی شرکت‌های دانش‌بنیان پیشرو در حل مسائل اولویت‌دار وزارتخانه‌های مرتبط با عرصه صنعت و معدن، رونمایی از شبکه اندیشه‌ورزی بسیج، معرفی و تقدیر از کانون‌های تخصصی و گروه‌های جهادی برتر بسیجی وزارتخانه و همچنین نشست هم‌اندیشی بانوان متخصص و مهندس بسیجی، از برنامه‌های سومین جشنواره و نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت است.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ محصول بومی‌سازی شده توسط مهندسین شاغل در وزارتخانه‌های مرتبط با صنعت و معدن ارائه گردیده است که به لطف و مدد الهی و تلاش همکاران عزیز و بسیجی آبفای استان، با اختراع «دستگاه دیجیتال و پرتال تست کنتور» و انتخاب این ابتکار توسط هیئت داوران جشنواره، از امروز ۲۹ بهمن‌ماه به مدت سه روز در معرض دید بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار گرفته است.

گفتنی است از سیستان و بلوچستان «میلاد انصاری» و «مجتبی نجاری» باتوجه‌به انتخاب اختراع ارائه شده آنان توسط داوران این جشنواره، روز گذشته جهت حضور در این نمایشگاه، به تهران اعزام شدند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark