کد مطلب: 62959
 
با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور؛
ستاد مردمی مشارکت حداکثری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان افتتاح شد
با حضور سید محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور و مسئولین استانی، ستاد مردمی مشارکت حداکثری بسیج دانشجوی بهره‌برداری شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، سید محمدتقی شاهچراغی، رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور در حاشیه مراسم افتتاح ستاد مردمی مشارکت حداکثری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان، بسیج دانشجویی را نهادی پیشرو در ارتباط با مردم دانست و بیان کرد: این نهاد به دلیل حضور متناوب و برنامه‌ریزی‌شده در بین مردم می‌تواند نقشی پررنگ برای جذب حداکثری اقشار مختلف در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ایفا نماید.

وی ادامه داد: ایجاد این‌گونه ستادهای مردمی در کنار اقدامات تبیینی می‌تواند در برگزاری باشکوه انتخابات ۱۱ اسفند، اثرگذار باشد.

ایجاد بسترهای رایگان برای حضور کاندیدای مجلس شورای اسلامی در دانشگاه‌ها
نظری، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در این آیین رونمایی تصریح کرد: ستاد مردمی مشارکت حداکثری بسیج دانشجویی استان در نظر دارد، بسترهای رایگان در دانشگاه‌های مختلف برای حضور کاندیدای محترم فراهم آورد تا این افراد برنامه‌های خود برای توسعه استان را با مردم در میان گذشته و بتوانند با طرح‌ریزی برنامه‌های عملیاتی پا به خانه ملت بگذارند.

وی در پایان افزود: برگزاری پیاده‌راه انتخابات، راه‌اندازی اتوبوس انتخابات و طراحی میدان انتخابات از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان برای پررنگ‌کردن زمینه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است که در روزهای آینده آیین بهره‌برداری از این برنامه‌ها نیز برگزار می‌شود.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark