کد مطلب: 63187
 
استاندار سیستان و بلوچستان:
بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه هشدار وضعیت قرمز هواشناسی تمام دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان برای کاهش میزان خسارات احتمالی آمادگی لازم را دارند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۶
 
به گزارش پایگاه خبری «زاهدنیوز» به نقل از روابط‌عمومی استانداری، محمد کرمی بیان کرد: استان با توجه به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در آماده‌باش ۱۰۰ درصد قرار دارد و همه فرمانداران، بخشداران، دهیاران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان آماده خدمات رسانی هستند.

وی ادامه داد: از روزهای گذشته با هماهنگی انجام شده تمام تدابیر برای مقابله با مشکلات احتمالی اندیشیده شده است بطوری که علاوه بر آماده باش تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی و مدارس سدهای جنوب استان به اندازه کافی تخلیه شده است تا ظرفیت پذیرش بارندگی جدید را طی این مدت داشته باشند.

استاندار تصریح کرد: با توجه به حجم بارندگی های ۱۲۰ میلی متری به ویژه در سواحل استان و متفاوت بودن آن و عدم امکان جابجایی افراد از روز سه شنبه تا چهارشنبه به فرمانداران و کادر بهداشت و درمان تاکید شده است اقدامات لازم را برای بیماران بدحال و خانم هایی که نزدیک زایمان آنهاست انجام دهند تا از مشکلات احتمالی پیشگیری شود.

وی آگاه سازی، آموزش و فرهنگ سازی مردم در مواقع بحران را ضروری دانست و افزود: مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه های محلی به شدت خودداری کنند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark