کد مطلب: 29082
 
سران فتنه باید پاسخگوی دستگاه قضایی باشند/ ارجمند و غیرارجمند صلاحیت حرف زدن در اینباره را ندارند
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: سران فتنه از خطوط قرمز نظام عبور کردند و باید پاسخگوی دستگاه قضایی باشند لذا دستگاه قضایی باید تعیین کند که جرم آن‌ها چیست و صلاحیت رفع حصر دارند یا خیر، امیرارجمند و غیرارجمند صلاحیت حرف زدن در اینباره را ندارند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۵
به گزارش زاهدانه،"منصور حقیقت‌پور" نماینده اردبیل، نمین، سرعین و نیر در مجلس شورای اسلامی  درباره اظهارات اخیر اردشیر امیرارجمند مبنی بر ضرورت رفع حصر خانگی سران فتنه اظهار داشت: امیرارجمند یک فرد وابسته بوده و مزدوری و وابستگی و نفاق این ضد انقلاب خارج از کشور کاملاً مشخص است لذا به دلیل وطن فروشی، وی صلاحیت اظهارنظر ندارد.
 
وی افزود: اینکه سران فتنه باید آزاد شوند یا نه وابسته به نظر قوه قضاییه است.
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: سران فتنه از خطوط قرمز نظام عبور کردند و باید پاسخگوی دستگاه قضایی باشند لذا دستگاه قضایی باید تعیین کند که جرم آن‌ها چیست و صلاحیت رفع حصر دارند یا خیر، امیرارجمند و غیرارجمند صلاحیت حرف زدن در اینباره را ندارند.   
 
حقیقت‌پور در پاسخ به این سؤال که آیا سران فتنه باید محاکمه شوند؟ گفت: حتماً باید محاکمه و تعیین تکلیف بشوند، آن‌ها از خطوط قرمز نظام عبور و 8 ماه مملکت را معطل کرده و وزن مملکت را در سطح بین‌المللی تنزل دادند.   
 
وی خاطر نشان کرد: سران فتنه اگر جرمی انجام داده‌اند باید متناسب با جرمشان مورد بازخواست و تنبیه قرار گیرند و اگر هم جرمی انجام ندادند باید تعیین تکلیف بشوند.
  
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
مرجع : باشگاه خبر نگاران