کد مطلب: 33934
 
سریال ادامه دار نقص فنی اسکانیا
یک اتوبوس اسکانیا در مسیر خاش آتش گرفت +عکس و فیلم
در جریان چندین مورد نقص جدی فنی خودرو های شرکت اسکانیا در ایران که باعث خسارات مالی و جانی فراوانی شده اند اینبار یک اتوبوس اسکانیا در خاش اتش گرفت.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۶
یک اتوبوس اسکانیا در مسیر خاش آتش گرفت +عکس و فیلم
 
به گزارش زاهدانه ، رئیس راه و شهرسازی نوک آباد گفت: یکدستگاه اتوبوس اسکانیا در کیلومتر 40 شهرستان خاش دچار حریق شده و کاملا سوخته است .
حسین شه بخش در گفتگو با تفتان ما مستقر در محل حادثه، اظهار داشت : یکدستگاه اتوبوس اسکانیا که از زاهدان عازم سراوان بود به علت نقص فنی مسافرین خود را در شهرستان خاش پیاده و جهت رفع نقص فنی به زاهدان بازگشت .
وی افزود: در مسیر راه و در کیلومتر ۴۰ محور خاش – زاهدان راننده اتویوس از طریق آینه کنار( سمت راننده ) متوجه شعله های آتش از قسمت عقب اتویوس می شود که بلافاصله اتوبوس را در پارکینگ متوقف و به همراه کمک راننده از اتوبوس دور می شوند .
شه بخش بیان کرد: این آتش سوزی که ابتداء از طریق لنتهای ترمز شروع شده بود به باک گازوئیل سرایت کرده و تمامی اتوبوس دچار حریق می شود که توسط ماشین آتش نشانی خاش حریق خاموش اما اتوبوس کاملا سوخته است.
وی در پایان اظهار داشت: این حادثه هیچگونه مصدوم و یا کشته ای نداشته است .
همچنین مشاهده شده است که دو دستگاه اتوبوس اسکانیا دیگر نیز که در بین جاده خراب شده بودند جهت تعمیر به زاهدان منتقل شدند.
جهت مشاهده فیلم و عکس اینجا را کلیک کنید.
انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark