کد مطلب: 63193
 
فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان:
ارتش سرافراز جمهوری اسلامی در اوج قدرت قرار دارد
فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان گفت: ارتش سرافراز جمهوری اسلامی، نیروی زمینی این قهرمانان همانند سایر هم‌رزمان خود سپاه پاسداران نیروی انتظامی مقتدر و بسیج مردمی در اوج قدرت قرار دارند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۸
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، سرتیپ دوم عادل حیدری در مراسم رژه ۲۹ فروردین‌ماه بیان کرد: با رژه نیروهای مسلح و رونمایی از تجهیزات به‌روز به ملت ایران و هم استانی‌ها می‌خواهیم نشان دهیم ارتش در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: ما نشان دهیم که ارتش سرافراز جمهوری اسلامی، نیروی زمینی این قهرمانان در اوج قدرت قرار دارند ارتش همانند سایر هم‌رزمان خود سپاه پاسداران نیروی انتظامی مقتدر و بسیج مردمی آماده جان‌فشانی در راه آرمان‌های اسلام، انقلاب و رهبری هستند.

 فرمانده لشکر ۸۸ زرهی استان تصریح کرد: دشمن باید بداند علاوه بر تجهیزات به‌روز شده و فناوری‌های نوین که غالباً بومی هست و به دست توانمند جوانان فرزندان این انقلاب آماده شده است.

وی در پایان افزود: ارتش ما امروز از لحاظ نیروی انسانی، از لحاظ تعهد تخصص ولایت‌مداری و پا در رکابی در رکاب ولی‌فقیه آماده جان‌فشانی هستند و کوچک‌ترین تهدید را با سخت‌ترین پاسخ‌ها را می‌دهیم.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark