کد مطلب: 32494
 
برنامه رییس جمهوری در سفر این هفته به سیستان و بلوچستان
معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رییس جمهوری گفت: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری (26 و 27فروردین) به استان سیستان و بلوچستان سفر می کند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۶
برنامه رییس جمهوری در سفر این هفته به سیستان و بلوچستان
 
ˈبه گزارش زاهدانه ، علی اصغر احمدی اظهار داشت: رییس دولت تدبیر و امید در این سفر دو روزه با مردم زاهدان، زابل و چابهار دیدار می کند.

وی، نشست با ایثارگران و منتخبان سیستان و بلوچستان را از جمله برنامه های رییس جمهوری در این سفر عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری همایشی با عنوان سرمایه گذاری و توسعه استان و دیدار علمای اهل سنت و شیعه منطقه با رییس جمهوری از دیگر برنامه های سفر است.

در همین ارتباط استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با مدیران 54 شرکت کلان کشور و مدیران عامل تمامی بانک ها و رییس کل بانک مرکزی در تهران برای رسیدن به توافق های لازم جهت سرمایه گذاری های کلان در استان نشستی داشتیم.

علی اوسط هاشمی، این نشست را از جمله برنامه های پیش بینی شده نهاد ریاست جمهوری برای رسیدگی به مسایل سیستان و بلوچستان بیان کرد.

وی افزود: خبرهای خوش در این زمینه از زبان رییس جمهوری در جریان سفر به این استان بیان خواهد شد البته هر مصوبه و تصمیمی را که ایشان اعلام کنند پیش از آن وزیر مربوطه کارهای لازم آن را انجام داده و با پشتوانه قوی محقق می شود.

هاشمی تصریح کرد: من به این سفر خیلی امیدوار هستم و به پروژه های بسیار خوبی برای استان دل بسته ام زیرا چانه زنی هایی انجام شده که نتیجه آن تصمیم گیری های قابل توجه و امیدوارکننده خواهد بود و شیرینی آن در وقت مقرر از زبان شخص رییس جمهوری اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark