کد مطلب: 40413
 
امام جمعه موقت زاهدان:
ایران در مذاکرات هسته‌ای به آمریکا باج نمی‌دهد
امام جمعه موقت زاهدان گفت:امام جمعه موقت زاهدان گفت: ملت ايران در زمينه هسته اي به هيچكس باج نمي دهند زيرا كه انرژي صلح آميز هسته اي را حق مسلم خودشان مي دانند.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۴
 
حجت‌الاسلام احمد راهداری
به گزارش زاهدانه ، حجت‌الاسلام احمد راهداری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و امر به معروف و نهی از منکر بر زنده نگه‌داشتن فرهنگ عاشورا تاکید کرد.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به مذاکرات هسته‌‌ای، ایران را به عنوان یک کشور قدرتمند و پیشرفته در دنیا معرفی کرد و گفت: مردم ایران اسلامی در مقابل حقوق هسته‌ای خود ذره‌ای کوتاه نخواهند آمد و در روند مذاکرات هسته‌ای نیز به کشورهای قدرت‌طلب از جمله آمریکا باج نمی‌دهند.

وي افزود: استفاده از انرژي هسته اي خط قرمز و حق مسلم ملت ايران است و در صيانت از آن تا آخرين قطره خون ايستاده اند.

حجت الاسلام راهداری در ادامه به نهضت عاشورای حسینی اشاره کرد و گفت: حاصل عاشورا حفظ حرمت مومن بود و اگر امام حسین(ع) با یزید سازش می کرد، حرمت و عزت مومن حفظ نمی شد.

وی از حسین بن علی ( ع) با عنوان بالاترین مومن یاد کرد و گفت: نباید عزت و شخصیت مومن شکسته شود، مردم ما باید همانند مومن زندگی کنند و حفظ حرمت مومن را سرلوحه کارهای خود در زندگی قرار دهند.

خطیب موقت نماز جمعه زاهدان در ادامه به روز کتاب ، کتابخوانی و کتابدار (24 آبان) اشاره کرد و گفت: انسان برای پویایی و بالندگی نیاز به مطالعه دارد.

حجت الاسلام راهداری خطاب به نمازگزاران زاهدانی گفت: با کتاب انس بگیرید، حداقل روزی یک ساعت برای کسب آگاهی، معرفت و شناخت بیشتر خود مطالعه کنید و میزان شناخت خود را افزایش دهید.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark