کد مطلب: 44905
 
مفسدان اقتصادی از خرد تا کلان و حتی آقازاده‌ها مجازات شوند
امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: اقتصاد مقاومتی موضوع بسیار مهمی است که مقام معظم رهبری، این سیاست را برای از بین بردن وابستگی‌ها ابلاغ فرمودند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۶
 
مولوی ساداتی
مولوی عبدالصمد ساداتی در گفتگو با زاهدانه گفت: اقتصاد مقاومتی موضوع بسیار مهمی است که مقام معظم رهبری این سیاست را برای از بین بردن وابستگی‌ها ابلاغ فرمودند.
وی بیان داشت: دولت در زمینه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش خود را انجام داده اما در حد انتظارات نبوده است؛ دولت توان خود را برای مذاکرات گذاشته و راه حل مشکلات اقتصادی را در به نتیجه رسیدن مذاکرات جستجو می‌کند؛ در حالی که اینگونه نیست و نباید مردم را به مذاکرات ایران با غربی‌ها دلخوش کرد؛ اگر مذاکرات به نتیجه نرسید، باید چه کنیم؟!
مولوی ساداتی با بیان اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی باید اولویت کار دولت قرار گیرد؛ اشاره کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کشور را در هر حال حتی در شرایط سخت تحریم بیمه می‌کند. ما سرمایه‌هایی داریم که باید از آنها خوب استفاده کنیم؛ در کشاورزی و صنعت به حدی خودکفا هستیم که ما را از بیگانگان بی‌نیاز می‌کند اما باید این استعدادها را پیدا کرد و به خوبی از آنها بهره برد.
وی اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان مزیت‌های فراوانی به لحاظ مرزهای خاکی و آبی دارد؛ همچنین ما نیروهای توانمندی داریم که نقش مهمی در توسعه استان دارند؛ باید این پتانسیل‌ها را به فعلیت برسانیم؛ مثلا اینگونه نباشد که بهترین و مرغوب‌ترین خرمای سطح کشور در سراوان به بار بنشیند و در کشورهای دیگر به قیمت گزافی فروخته شود اما در کشور ما از آن حمایت نشود؛ دولت‌مردان ما جلسه می‌گیرند و صحبت می‌کنند اما در عمل اتفاقی نمی‌افتد.
وی با تأکید بر اینکه قوه قضاییه باید در برخورد با مفسدان اقتصادی قاطع باشد؛ تصریح کرد: عکس‌العمل دولت و قوه قضاییه در مواجهه با مفسدان مالی باید بسیار شدیدتر باشد؛ همه آنها از مفسدان ریز تا مفسدان کلان و حتی آقازاده‌ها باید مجازات شوند؛ زیرا سرمایه‌های ملی و بیت المال حق همه مردم است و نباید اجازه داده شود که عده‌ای با دغل‌کاری و حیله، این سرمایه‌ها را چپاول کنند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark