کد مطلب: 39524
 
رونمایی از جدیدترین ابزار جاسوسی فیس بوک
شبکه ضد اجتماعی و ماشین جاسوسی مخوف فیسبوک در اقدامی از اپلیکشین جدید جاسوسی خود رونمایی نمود.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۱
رونمایی از جدیدترین ابزار جاسوسی فیس بوک
 
شبکه ضد اجتماعی و ماشین جاسوسی مخوف فیسبوک در اقدامی از اپلیکشین جدید جاسوسی خود رونمایی کرد.

فیسبوک که تحت مدیریت، کنترل و هدایت سرویس ها جاسوسی – تروریستی سیا و موساد می باشد تنها چند روز بعد از مصاحبه فرد فلیتز مامور آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) با راشاتودی روسیه که به صراحت اعلام نموده بود که فیسبوک و گوگل در جمع آوری اطلاعات افراد و گروه ها بسیار قوی تر و مبتکرانه تر از آژانس امنیت ملی آمریکا عمل می کند در اقدامی با تایید محتوای مصاحبه این مامور کارکشته سازمان سیا از افزونه جدید خود Talk and Comment رونمایی کرد.

 

این افزونه که جزء سرویس های جدید این سرویس جاسوسی محسوب می گردد قابلیت ارسال پیام صوتی را در صفحه شخصی و یا گروه های این شبکه ضد اجتماعی صهیونیستی داراست. و این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد که با سهولت هر چه تمام تر پروژه تکمیل پرونده اطلاعاتی خود را تسریع بخشند.

نکته جالب آنکه این افزونه بصورت آزمایشی فعلاً در مرورگر کروم شرکت گوگل قابلیت اجرا دارد، که این خود گواه دیگری بر همکاری عمیق واستراتژیک این دو کارخانه و شرکت جاسوسی با یکدیگر در کنار رقابت ظاهری در فضای مجازی دارد.

امری که با آنکه بارها بصورت عملی و علنی توسط این دو شرکت متخصص در جاسوسی و عملگی برای سرویس های امنیتی دولت های صهیونیستی فریاد زده شده است؛ اما برخی از روی حماقت بی پایان و برخی از روی خیانتی موذیانه براحتی از کنار این امر مهم و اعتراف افسر ارشد آژانس امنیت ملی آمریکا و تائید چند باره آن توسط این دو جاسوس خانه اینترنتی گذشته و حتی سعی در اثبات خلاف این توطئه خطرناک داشته و دارند و با تطهیر این قبیل شبکه های ضد اجتماعی، به مانند یک عمله حقوق بگیر برای آنان به تبلیغ می پردازند و گویا مامور اشاعه ی همه جانبه محصول مشترک سیا و موساد شده اند.

با درنظر گرفتن پروژه جدید گوگل و فیسبوک به نظر می آید بعد از آنکه سرویس های جاسوسی تلفن همراه وایبر، واتس آپ و اینستاگرام که به خوبی توانسته اند قسمت دیگری از پازل جمع آوری حداکثری اطلاعات ملت ها و دولت ها را برای دستگاه های کثیف و جنایتکار جاسوسی – تروریستی  آمریکای جنایتکار، رژیم اشغالگر فلسطین و انگلیس خبیث را تکمیل نمایند و در همه ی قالب های ممکن از صوت، تصویر، متن و حتی همه اطلاعات تلفن همراه و سیستم های کامپیوتر اشخاص مختلف با مشارکت آنان، براحتی بانک اطلاعاتی خود را تکمیل کنند و با تحلیل اطلاعات بدست آمده، هدف گذاری دقیقی را برای عملیات های خود در آینده در نظر گرفته است.

درچنین شرایطی قوه محترم قضائیه و دستگاه های امنیتی کشورمان موظفند با توجه به تهدید های امنیتی بسیار گسترده ای که سرویس های جدید این قبیل شبکه های ضد اجتماعی که توسط سرویس های جاسوسی – تروریستی دولت های متخاصم مدیریت، کنترل و هدایت می شوند، ایجاد کرده اند.

آنها با در نظر قرار دادن سابقه ی این جاسوس کده های اینترنتی در راستای عمل به وظایف امنیتی خود ضمن برخورد مقتضی با برخی از ارگان ها و نهاد های عموماً دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی که متاسفانه خود را به ابزار جاسوسی دشمن مبدل کرده اند، دستگاه ها و رسانه های متخلف داخلی که مروج و مبلغ استفاده و ترویج استفاده ازین شبکه های جاسوسی هستند را تحت پیگرد قضائی قرار داده و بدون هرگونه مماشات بر روی امنیت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی برخورد انقلابی را در دستور کار خود قرار دهند.

سید مقداد صادقی

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark