کد مطلب: 44753
 
طرح فوریتی حداقل 48 ساعت قبل باید توزیع شود / گزارش بودجه به دلیل عدم وجود جداول ناقص است
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: گزارش بودجه گزارش احکام است و گزارش بودجه نیست زیرا جداول در آن وجود ندارد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۳
طرح فوریتی حداقل 48 ساعت قبل باید توزیع شود / گزارش بودجه به دلیل عدم وجود جداول ناقص است
 
به گزارش زاهدانه ، احمد توکلی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی امروز یکشنبه 26 بهمن که به بررسی کلیات لایحه بودجه اختصاص دارد در تذکری آیین نامه‌ای نسبت به ماده 163 آئین‌نامه داخلی مجلس گفت: تنها جایی که ذکر شده گزارش چه مدتی قبل باید بیاید طرح فوریتی است، طرح فوریتی حداقل 48 ساعت قبل باید توزیع شود.  
 
وی ادامه داد: این گزارش بودجه گزارش احکام است و گزارش بودجه نیست زیرا جداول در آن وجود ندارد، سال گذشته نیز همین گرفتاری را پیدا کردیم و در نهایت جداول روزهای آخر آمد که باعث اختلاف شد و به خاطر آن قانون عوض شد و این گزارش ناقص است.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: برخی از آن احکام بودجه است و برخی دیگر قانونگذاری و این برگه‌ها عصر پنج‌شنبه زمانی توزیع شد که نمایندگان در ماموریت در حوزه‌های انتخابیه خود بودند و فکر نمی‌کنم شخصی آن‌ها را داشته باشد.  
 
لاریجانی در پاسخ به وی گفت: دیروز که در اختیار نمایندگان بود.
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در ادامه تاکید کرد: یک روز که حساب نمی‌شود زیرا جدول هم ندارد و از شما خواهش می‌کنم اگر می‌خواهید بحث را ادامه دهید، حداقل برای جزییات جلسه‌ای در بعدازظهر برای مشورت قرار دهیم.  
 
رئیس مجلس نیز در پاسخ به وی اظهار داشت: جداول اصلاحاتی نیاز داشت که اکنون زیر چاپ است و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.  

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark