کد مطلب: 63103
 
ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری زمان شروع ماه مبارک رمضان را اعلام کرد
ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی گفت: با رویت هلال ماه مبارک رمضان امروز یکشنبه ۲۰ اسفند رویت نشد و روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند اولین روز ماه مبارک رمضان خواهد بود.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۲
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، بنا بر اعلام ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری با رویت هلال ماه اولین روز از ماه مبارک رمضان سه‌شنبه ۲۰ اسفندماه سال جاری اعلام شد، ماه مبارک رمضان و عبادات این ماه برای رسیدن به تکامل معنوی و تعالی روحی خویش استفاده کنیم و باید با بهره‌مندی از فیوضات شب قدر و سایر ایام ماه مبارک رمضان در مسیر تقوای الهی گام برداریم.

بهترین اعمال در شب‌ها و روزهای ماه رمضان تلاوت قرآن کریم است و بنا به توصیه ائمه و بزرگان ختم روزانه آیات قرآن بسیار سفارش شده همچنین دعاهای یومیه ویژه ایام ماه مبارک رمضان و دعای افطار و سحر از دیگر اعمال توصیه شده برای این ماه پر فضیلت است که زمینه و مقدمه‌ساز خودسازی و بهره‌مندی از این ماه را برای بندگان الهی فراهم خواهد کرد.

 یکی از مباحثی که باید موردنظر مؤمنان قرار گیرد این است که نگذاریم نماز، تلاوت قرآن و دستگیری از ایتام به یک امر تکراری بدل شود و از تبدیل‌شدن امور خیر و عبادات به عادت جلوگیری شود؛ بلکه با سرآغاز یک تعهد با پروردگار برای یک تحول عظیم باشد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark