کد مطلب: 43718
 
از قول صادقیان به درخشان تا نارضایتی بنگر از اردوی بی کیفیت
اعضای تیم پرسپولیس در مورد شرایط و امکانات اردوی دبی اظهار نظرهایی کردند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۰
از قول صادقیان به درخشان تا نارضایتی بنگر از اردوی بی کیفیت
 
به گزارش زاهدانه ، کاروان تیم پرسپولیس پس از برگزاری اردوی دبی در مورد امکانات و شرایط  اردو نظرات خود را بیان کردند که در ادامه از نظر خواهیم گذراند.
 
*درخشان: برای شایعه سازان متاسفم/ صادقیان قول یک فصل رویایی به من و هواداران داده است
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حاشیه‌ای در اردو نداشتیم و برای شایعه سازان متاسف هستم.
 
درخشان در ادامه عنوان کرد: این اردو یکی از آرام‌ترین اردوهای پرسپولیس در چند سال اخیر بود برخی بیان کردند اختلاف و حاشیه‌ در اردو وجود داشته را به شدت تکذیب می‌کنم.
 
وی در مورد اینکه گفته می‌شد صادقیان به دلیل حاشیه‌هایش اجازه تمرین نداشت تصریح کرد: صادقیان چند روزی بود که به علت بیماری‌اش تمرین را کنار گذاشته بود و استراحت می‌کرد در حالی که شایعه‌هایی مبنی بر حاشیه‌سازی و اجازه نداشتن وی برای تمرین به گوش ما رسید.
 
درخشان خاطر نشان کرد: پیام صادقیان قول یک فصل رویایی را به من داده است که امیدوارم این بازیکن عملکرد خوبی در این فصل داشته باشد.
 
*بنگر: امکانات اردوی دبی نامناسب بود/به خاطر پرسپولیس اردوی بی‌کیفیت را تحمل کردیم

برخلاف سایر بازیکنان که از شرایط اردوی دبی‌ رضایت داشته اما مدافع پرسپولیس نظر دیگری در این خصوص داشت.

محسن بنگر گفت: امکانات اردو تیم ما نامناسب بود اما به خاطر پرسپولیس تحمل کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این اردوها سطح کیفی تیم را بالا ببرد و ما را آماده بازی‌های لیگ کند.

*کاپیتان تیم پرسپولیس: یک چشممان به تمرین و چشم دیگرمان به جام ملت‌ها بود/با اضافه شدن بازیکنان خارجی مشکلات تیم کم خواهد شد

محمد نوری در خصوص اردوی سرخ‌پوشان در دبی گفت: چشم دیگرمان متوجه بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بود.

وی خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم با اضافه شدن بازیکنان خارجی به جمع‌ قرمزپوشان کمبود بازیکنان جبران خواهد شد تا به امید خدا در فصل دوم نتایج بهتری را کسب کنیم.

*مکانی: با شروع لیگ شاهد عملکرد متفاوتی از پرسپولیس هستیم/در اردوی دبی به هر چه خواستیم رسیدیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اردوی خوبی در دبی داشتیم و خوشبختانه ما به هر چه خواستیم در این اردو رسیدیم با این اوضاع امیدوارم با شروع لیگ شاهد عملکرد متفاوتی از تیم پرسپولیس باشیم.

*دغاغله: راس الخیمه در حد پرسپولیس نبود/هم قسم شویم پرسپولیس را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم

بازیکن پرسپولیس گفت: اردوی خوبی در راس‌الخیمه داشتیم و بدون ایرادی تمرین می‌کردیم.

مهدی دغاغله اظهار داشت: بازی با بنیاد کار سطح بالایی داشت و اما دیدار با راس الخمیه سطح کیفی پایینی داشت و این تیم در حد واندازه ما نبود و حتی می‌توانستیم 15 گل دیگر هم به نماینده امارات به ثمر برسانیم.

وی افزود: بازیکنان جدید عملکرد خوبی در بازی تدارکاتی داشتند اما موفقیت در دیدار ملاک نیست و باید دید بازکنان تازه وارد در لیگ برتر چند مرده حلاج هستند.

دغاغله ادامه داد: تیم ملی مقابل امارات زیر کافه بازی کرد و توانست صدر نشین کرده شود و در جریان بازی هم کی روش با هوش بالای خود سه تعویض به موقع کرد و سرانجام رضا قوچان‌ نژاد توانست زهر خود را بریزد و گل بزند، به نظرم با این عملکرد قهرمانی در جام ملتها برای ایران کاری ندارد.

بازیکن پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس خوب است و با تمام قوا تمرین می‌کنیم و همدلی بین تمام بازیکنان به وجود آمده و همه هم قسم شدیم پرسپولیس را به جایگاهش برسانیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark