۱
کد مطلب: 38815
 
کبدی کاران با کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات اینچون باعث افتخار ما شدند
مدیر ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت : تیم ملی کبدی ایران با کسب مقام نایب قهرمانی بازیهای آسیایی باعث افتخار کشور ایران و همچنین استان ما شد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۹
 
دادخدا شاهوزهی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : در بازیهای آسیایی تیم ملی کبدی کشورمان  به مدال نقره  بازیهای آسیایی رسید.

وی گفت : حضور خانم "فریده ظریف دوست " تنها بانوی استان در تیم کبدی بانوان کشور و آقایان "معراج شیخ "و "هادی اشترک" در ترکیب تیم ملی کبدی اعزام شده به  بازی‌های آسیایی اینجوان کره جنوبی باعث افتخار ورزش استان ما شد.
کبدی

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بي ترديد اين موفقیت که در رقابت با قهرمانان برجسته کشورهای مطرح جهان بدست آمد نتیجه برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان ، اداره كل ورزش و جوانان استان، فدراسيون ها و هيات هاي پرتلاش ورزشی ، همت و عزم مربيان ارزشمند و ورزشکاران عزيز است .

وی افزود : کسب این عنوان ارزشمند که شایستگی‌ها و توانمندی‌های جوانان رشید این سرزمین را نشان می دهد موجب خوشحالی وشعف مردم ایران ، بویژه جامعه ورزش دوست سیستان و بلوچستان شد .

شاهوزهی در پایان اظهار داشت : تلاش ارزشمند و تحسين برانگيز این ورزشکاران قابل ارج نهادن است و  از خداوند سبحان تداوم این پیروزی ها را برای جوانان عزیز و مومن میهن اسلامی و استان ولایتمدار سیستان و بلوچستان مسئلت دارم.
انتهای پیام/

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
 
 


 
کیانوش
افرین به هادی اشترک (1955)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۱-۲۹ ۱۶:۲۱:۱۷